Moments del meu petit Món! annna

dimarts, 16 de juny del 2009

S'HA ACABAT LA FESTA!!!

"Sailing" Sergio Davanzo
.
Hola,

Si, si, s'ha acabat la festa, us pot semblar estrany, xo quan ha passat Patum es nota que s'han acabat les festes i
et toca esperar fins les vacances, si estàs de sort i les has demanat aviat bien! sino i ets dels que les toca fer al
setembre dons....ajo i agua, a esperar si hi ha algún pont o pontet i mirar-te les des d'ara fins el setembre, al cap
i a la fí el temps passa ràpid...



Wilco "California Stars"
.
Tot i que s'hagi acabat la festa, tampoc ho hem de fer així de cop, és massa durillo, així amb Wilco no es fa tan fort i com que t'acompanyen doncs es va fent més suaument i si hi ha algun privilegiat que els hagués anat a veure "in person" al concert que van fer fa un parell de dies ja seria la "repera" que es diu!!!! . Mola fins i tot l'animació que fan en el clip!!!!.
Està clar que quan un grup, de música, d'esports, o del què sigui t'agrada ja te'l pots mirar com vulguis xq t'agrada igualment, faci les coses que faci, no et molarà tant...xo només diràs, si xo....m'agrada!!!

Bé jo ara, ja em torno a posar a buscar bitllet i hotel per marxar, ja que el primer intent no va sortir gens bé, per culpa meva, tota meva, i he posat remei i ara falta recollir-lo renovat i tornar-ho a intentar, aquesta Biennal no me la perdo. I les coses que decideixi fer, tampoc deixaré de fer-les, si puc!!! trauré la força de dintre meu i faré el què hagi de fer, al primer intent, o al segon....xo ho faré tot i que em tocarà lluitar amb la calor, je je je...

Anirem acabant, que les coses curtes a vegades surten millor...
Ja ens anirem dient coses com diuen es menorquins,
fins aviat, macos

annna:)

.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bon propòsit, coses curtes i petites, assequibles i assumibles, és vàlid per tot, jeje, però és un bon propòsit, de debò!
I si, tens raó, la festa amb majúscules s'ha acabat, però ens queda un breu kit-kat, per mi encantador i vibrant, que és "Els Elois" sembpre et fa l'espera mes curta de cara les vacances anel·lades!
Bonissim el grup, la cançó i el video-clip, m'encanta tot plegat!
Un petonàs i que tinguis sort en els teus propòsits.

P.d. quan vas a l'Olga?

annna ha dit...

fins el dia 25 de juny no te res lliure, te un noseque a Madrid i esperaré fins llavors...xo aniré a nadar igualment, sino malament, ja em menjo massa el coco aixi, amb acupuntura i nedar a veure que fem. i algun seminari de joieria, xo son molt cars per un finde, es fan passar el puntet, i tampoc és el guru de la joieria el Chen...
nose, de moment això, ja veurem...q més....

Mireia ha dit...

"Lo" bo sempre s'acaba massa d'hora!!

Tonina ha dit...

Molt bé, trob que fas ben fet. Feia dies que no et visitava, perdona'm el fi de curs em tenia xuclada. Una forta besada.

GEMMA ha dit...

Hoa Annna! Doncs sort en la teva troballa de bitllet i a gaudir tan com puguis, que jo diria que tu ho saps fer molt bé. A veure si el proper any m'animo i visc d'aprop la patum patim patam!! jaja! Petons i gresca!

annna ha dit...

Gemma, Tonina! hola, els finals de curs sempre són, un pèl estresants, jo sempre els he recordat axí, lany passat examans i patum, quan era més jove:examens i patum, així que res de disculpes i quan pogueu ja ho sabeu, a treure el cap que lo important és disfrutar-ho i amb l'altra anna, que és molt bona guia, disfrutareu com poques vegades!!!

una abraçada!!
annna:))