Moments del meu petit Món! annna

dijous, 29 d’octubre del 2009

CANVIEN ELS TEMPS. EVOLUCIONEM (?)

Zhao Rhong, Chinese New Year

Hola,
Q tal va tot?
Si, se suposa que els humans evolucionem...
Ha estat llegint el diari, i començant per darrera que m'he ensopegat amb un article en el qual entrevistaven a un "jeque" (em disculpareu q ara mateix no trobi la paraula escaient en català!) àrab, el Sr. Sulaiman Al Fahim, casat amb una sola esposa,i tres fills, molt feliç amb aquesta. Fill d'uns pares milionaris xo molt humil ell en tota l'entrevista ja que explica que la seva gran fortuna ha estat l'experiència de la vida i no pas els diners, l'educació que li van donar els seus pares mentre van ser vius i la que va anar adquirint ell després de la seva mort gràcies als consells que li van donar mentre els va tenir.

I entre moltes anècdotes explica la "menudència", això si amb "moraleja" del fet de comprar l'equip de futbol del Manchester United uns 250 milions d'euros, i els 42 que en va pagar "trinco-trinco" per en Robinho, si senyor cuaranta-dooooooosssssssss!!!!!!! i ens explica que un equip no el fan les estrelles, sino el conjunt de persones BENAVINGUDES que formen aquest equip, ja que si no estan bé entre elles, sino hi ha bon viure entre tot el grup és impossible que puguin guanyar cap competició per molt estrelles que siguin!!! i per molts diners que s'hi aboquin...tot i que amb molts diners suposo que les coses solen anar molt més suaus normalment :::)))))

Tenint en compte que els jugadors de Dubai tenen aire condicionat en una part del camp de futbol on juguen es fa difícil interpretar amb claredat les paraules d'aquest senyor, que també en el transcurs de l'entrevista deixa caure que al seu país hi ha democracia i tothom pot expressar-se amb total llibertat als seus mandataris...si, si, així ho deixa anar i que no viuen del petroli sino de les industries renovables,bla, bla, bla.

Annna, collar negre cinta ras i cadena
.
Bé, com que es feia una mica increible tot el què deia m'ho he tornat a llegir tot plegat, i he pensat dues coses: que realment el món va evolucionant cap a societats més civilitzades i cultes i igualitaries i justes i tot allò que ens agradaria o que aquest senyor és un gran polític amb moltes hores i molts màsters en diplomàcia i "pilòtes-fora" a l'esquena, i un expert tot sigui dit!!.

No ho sé, el què si sé és que a mi no m'ha convençut!.
A vosaltres, què us en sembla?
Un vvvvvvvvvvvideeeeeuuuuuu per alegrar la vista i la oïda!!
.
http://www.youtube.com/watch?v=zLDIcIrZO8Y

Ja em direu alguna cosa de tot plegat :)
Fins aviat, ens trobem per aki.
Una abraçada a tots i a totes

:)))
annna

7 comentaris:

joan ha dit...

Anna val mes que llegeixis els tres porquets i no perdis el temps amb aquestes “entrevistes” d’última plana.
Suposo que la mateixa entrevista feta al Millets Alavedras Prenafetas i d’altres comparses caiguts i que cauran, tindrien un denominador comú, que totes serien iguals (lo mes important la família, preocupació per el medi ambient, molt sensibles per la gent que pateix....bla bla bla bla, i per últim la cirereta, “que tot ho han fet treballant i que no han de donar gracies a ningú, perquè en els fons per a ells els cales no son importants”).

;-))) Joan

Unknown ha dit...

Uiii! Joan, d'això no se'n diu perdre el temps, se'n diu apendre.
Se'n diu així, perquè aprèns i t'adones que ets un privilegiat, almenys jo, ja que tinc valors molt més importants que els que tenen aquests senyors. I és gràcies a aquests articles que m'ho recorden dia a dia.

Unknown ha dit...

Ai, ha sortit amb el nom de Mar, xo sóc l'Annna, eh!!!

Ah, i molt benvingut!!!!
annna

Tumàs ha dit...

En Català "Jeque" es pot dir "Xeic". Ve del l'Àrab "Sheyj", que vol dir "ancià savi" o líder.

Un d'aquest Jeques, fa un temps, va comprar tot el poble de Peguera. I això sí que em toca els ous, no lu del Manchester.

annna ha dit...

Hola Tumas,
Ja veig q el tema aquest és un pèl agre, moltes gràcies per la traducció de la paraula.
Tens raó amb la compra que va fer un "pavo" d'aquests del poble de Peguera, i tens raó a mi també em toca la moral xq des de llavors el senyor en questió ni fa, ni deixa fer i el tema està així que es va deteriorant una cosa tant maca com és aquella zona que bé si podria fer alguna cosa.
Peró com sempre: The power of money!!!

Moltes gràcies per la teva visita, a veure si la propera és una trobada in person!!

annna :))

Anònim ha dit...

Bon dia, Anna-Mar, (jijiji).
Quines bajanades que llegeixes!!!
Aquests personatges ja no saben que fer amb la seva vida i comencen a somniar truites creient-se que el que diuen és veritat... jo quan era petita vaig escampar per l'escola que era un "Àngel de Charli" i estava convençuda que era cert!!
Com tu be dius, és un privilegi tenir valors mes fonamentats i decents... només me jode, poder, el que diu el Tumàs, que ens toquin Peguera, collons, això si que m'emprenya!!
Un petonàs, reina... fem cafetó aquesta tarda??

annna ha dit...

Hola Anneta!!!
quina raó que tens, ho faré curtet que sempre m'embolico molt!!!!jejjeee!
fem coffe a la tarda que en tinc moltes ganes, t'envio sms, oki!

petonàs gegant!
annna :)))