Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 18 d’octubre del 2009

SEGONES OPORTUNITATS

Gunther Stephan
Hi, q tal tots i totes :)
Aquest encapçalament promet,eh!

Es pot fer servir per moltes coses, per molts aspectes, per molts camps...
Per la vida, per les relacions, per la feina, per si tenim fills, per les families, per als amics, per tantes i tantes coses que la llista es podria anar allargant a mida que vaig escribint i tampoc és aquest el cas d'avui, no em voldria fer gens pesadeta!

El què si que vull explicar és la segona oportunitat que estic vivint jo, no sempre en podem tenir, no sempre se'ns presenta davant i la podem agafar, pujar al tren i continuar caminant, havent après, això si a base de veure-ho fosc, trobar-te sol (sense estar-en, el meu cas!) sentir-te ben inútil, incompetent i fracassada, havent après que sempre que tens aquesta segona oportunitat cal aprofitar-la, a fons, al màxim i fent servir tot el que saps, aplicant tota la teva experiència adquirida, i tot el que et queda per apendre encara i que per això continues caminant, endavant tot i que hi ha algún dia que fas tres passes enrrera, xo mirant endavant, semrpe. Sempre

Ja vaig escriure en algun post que en teoria aquest blog era per ensenyar el q jo feia, el cas és que ja fa temps que fer, fer el que es diu fer no faig gran cosa en quan a manualitats o treballs que valgui al pena ensenyar, ja començo a tenir-ne ganes i aixó és nou per mi xq feia molt temps que no tenia la "inspiració" que penso que s'ha de tenir per fer les coses originals, divertides i que puguin agradar a la gent que passeja per aki.

Espero no tardar massa temps en penjar alguna cosa més, que sigui meva i no anar-la a buscar fora, tot i que els professionals són els que ensenyen com es fan feines ben fetes, la veritat!!!


Walther Chen, anell "montanya-vall"
D'aquesta, fins la propopera, molt bona setmana, si no ens retrobem abans!
Ciao :))

6 comentaris:

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Bon dia Anneta!
Segones, terceres, quartes i tantes com se'n necessitin d'oportunitats. Mentre un tingui ganes de tirar endavant, les que facin falta... tot depèn d'un mateix i de com s'aprofitin.
M'encanta la primera foto, la dels maons... molt bonica.
Un petonàs, preciosa.
P.d. ..collons, m'estic fent vella a tota pastilla, la lletra del teu bloc és petita o és que he de renovar les olleres JA??? No veig un "pijo" tu, quin desastre, m'estic desanimant, jejeje!!!

GEMMA ha dit...

Doncs això s'ha de celebrar amb un VISCA!! Que xulo el que expliques, molta inspiració i bona nova etapa Annna. Aquí estaré mab ganes de veure les teves peces. Petons artista!

Tonina ha dit...

Fantàstic. Les peces què fas són realment precioses.
Una forta abraçada

annna ha dit...

Hola Anna, ja tindré en comte això de la lletra!!! ja he vist que surt mooooolt petitona, jejeee!!! i no estem per anar forçant, ni la vista ni res de res!!!
una mega-abraçada!!

Gemma, Tonina, moltes gràcies per la vostra força en el moment d'animar-me per fer més cosetes, us he de dir que m'ha servit i que ja n'he fet alguna més i estic contenta xq feia molt temps que ni tocava les eines: GRÀCIES A TOTES!!
ptnets :)))

annna:)

Olenska ha dit...

Hola Anna!

Feina molt de temps que no em passava per ací i veig que has penjat moltes coses noves fetes per tu... i molt maques!

Les segones oportunitats mai s'han de deixar perdre, i per sort, de vegades en tenim. Sobretot, perquè quan t'arriba la segona oportunitat, ja has aprés una lliçò i has aprés a valorar les coses. Així que enhorabona per la segona oportunitat :)