Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 1 de desembre del 2012

CONTE

Dos amics viatjaven pel desert i van començar a discutir.


Tan fort discutiren que, en un moment determinat, un d’ells, ofès, li va clavar una bufetada a l’altre.

En aquell moment, i sense dir res, el que havia rebut la bufetada va escriure a la sorra:





“Avui, el meu millor amic m’ha clavat una bufetada”.



Van continuar caminant molta estona sense dir-se res. Finalment, van arribar a un oasi ple d’arbres, fruites per menjar i, el més important, aigua.

El que havia estat bufetejat s’hi tirà de cap sense adonar-se que el llac era més fons del que s’imaginava, no sabia nedar i va començar a ofegar-se.

El seu amic, només veure’l, s’hi tirà de cap sense pensar-s’ho dues vegades i el va salvar. L’amic que havia estat salvat, quan es va recuperar, amb una navalla, va gravar en una roca:





“Avui, el meu millor amic m’ha salvat la vida”.



Intrigat, l’amic li va preguntar:

- Per què, quan t’he bufetejat, ho has escrit a la sorra i, ara, ho escrius en una roca?

Somrient, l’altre li va contestar:

- Quan un amic ens ofèn, hem d’escriure el record a la sorra perquè el vent se l’endugui i puguem perdonar ràpidament. Però quan un amic es juga la vida per nosaltres, ens recolza, o ens dóna ales, hem de gravar el record a la pedra de la memòria, al cor, on cap vent del món no pugui esborrar-lo.



Conte popular àrab
Font: Història d’una amistat… (popular àrab)

Sophia Blasco Castell, assessora i coach personal.

Fins la propera mirada,

annna :*



5 comentaris:

Clidice ha dit...

em sembla un conte genial. gràcies!

Anna. ha dit...

Este conte m'ha fet reflexionar i m'ha agradat molt, Anna!
:)

Ja aniré deixant-te per ací petjades del meu pas!
Per cert, tens algun lloc de "seguidors" és que aixina m'apareixeràs a la meua llista de blocs i no ho trobe! :(

Un beset!

Lydia Yuste ha dit...

Sempre em va eclipsar aquest conte, des del primer moment en que algú me'l va relatar ja fa segur, una cabassada d'anys... I com passa el temps.

Tan de bo fóra tan fàcil oblidar; no pensar en allò negatiu. Però com costa, coi.

Una abraçada, Annna.

annna ha dit...

Aaaaiiii!!! Quin susto noies!!
Entrar i trobat tres comments wauu!
Feia tant de temps que em trobava tant soleta...

Quina il.lisuió tornar-te a tenir per aquí Clídice! Que tal tot?
Jo el vaig trobar molt enriquidor, el cont.
Fins aviat ;)

Anna, hola! No se què vols dir... Potser no ho tinc al meu bloc, es que jo no soc massa bona amb les tecnologies! :(
Encantada de la teva visita!!! :):)

Hola Lídia!
molta veritat en el què dius, difícil oblidar aquelles coses que ens han passat i ens han fet mal. S'hi ha de posar molt bona voluntat i a vegades no disposem de tanta...
Fins aviat princess!

annna ha dit...

Anna,

Ja se que vols dir!
Jo ho tinc amb la capçalera : "Volten per aquí, im'agrada..."
Està una mica avall, potser no ho has trobat perquè hi han moltes fotos ala banda dreta, si mires cap avall ho trobaràs!

Fins aviat!! Bon wkend! :)