Moments del meu petit Món! annna

dijous, 28 de març del 2013

NO AMICS


Tots parlem dels nostres amics, dels nostres coneguts... ho fem molt fàcilment, amb una lleugeresa que a mi em sorprèn.

Jo penso que atorgar la categoria d'amic a algú és un fet molt important, i no per utilitzar aquesta paraula amb la frivolitat amb la que ho fem últimament.
Bé, és només una opinio meva, eh! No té perquè ser compartida per la majoria.
Potser jo la tinc massa valorada aquesta categoria de persona: amic@.
De fet no hi ha millor manera de descobrir la força, la valentia, la generositat, l'empatia... d'un@ suposat amic@ fins el moment en què estàs en dificultats,
no cal que siguin d'un tipus en concret.

Fa poc he decidit abandonar un intent de contactar amb una persona que jo considerava amiga meva i va desàpareixer en el moment més difícil de la meva vida.

Haviem viscut durant anys moltes vivències, d'aquelles que ni et pots imaginar que et podrien passar. Doncs si!
Varem compartir dies de sol, dies de broma... sopars de festa i sopars de llàgrimes, viatges i llargues xerrades metafísiques i filosòfiques.
Jo no concebia la meva vida sense compartir allò que em passava, pensava, feia o desitjava amb ell@ i em servia per tenir un altra visió de la jugada, que quan estàs ofuscat és molt i molt important!
Jo li explicava les meves aventures sentimentals que molt sovint eren desventures...
Compartiem diumenges post-festa comentant els avenços sentimentals que havia fet cadasqu@. Compartiem pelis de cinema, exposicions d'art, de fotografia...
Entrava a casa seva com a casa meva, m'agradaven les llenties de la seva mare!
Però tot aquest compartir no debia ser tant real per ell@ ja que jo vaig patir una malaltia que em va tenir apartada del món unes setmanes i la vaig veure una sola vegada.
La última.
Ha passat algun any.
Hi ha hagut l'amic "email" entremig... però no ha servit de res, contestes politicament correctes, blanques, asseptiques.
I el meu gran dubte és: que ha passat? Que puc haver fet malament?
És veritat tot el que vaig viure anteriorment?
Que va fer que aquesta persona arxives tot un passat, sense donar ni una sola explicació. Només, una desaparició!


És clar que no he de viure en el passat.
Per això és important valorar el què tens i no pensar en coses perdudes, i més si no volen ser trobades.
Més si quan ve un moment dolent, per supervivencia o per egoïsme animal deixem els  suposats amics de costat i tirem endavant deixant el material defectuós a la cuneta de la carretera de la vida.

La meva àvia em deia que en aquesta vida quan pateixes és quan n'aprens, doncs jo ja ho he après! Pobre la meva àvia, era del temps de la guerra...
Ara ja puc tirar endavant, sense serrells, sense recança, neta.
Estic més descansada, com quan et treus un pes de sobre, t'alleugereix.
Sort que amb tot  ja ha passat temps i m'ha ajudat a fer net.
Ara em faig les llenties jo i em surten molt bones!


Fins la propera mirada :*

annna


3 comentaris:

Anònim ha dit...

I will right away clutch your rss as I can't find your email subscription link or newsletter service. Do you've any?
Kindly allow me know so that I could subscribe. Thanks.

Check out my page: Replica Watches

JazzC ha dit...

He trobat el teu blog i mirant he trobat aquesta entrada, i la veritat que ha donat que pensar i molt. També he tingut la sensació de ser el dolent de la película.
Salutacions.

annna ha dit...

JazzC!!.,
Uuiiixxxxx, ara em deixes parada...be!

Primer bon dia! I ara ja explicam q m'has intrigat xo molt amb tema "no amics"... The de confessar q aquest post anava ben be de dret a una persona, la noia q jo considerava la meva millor i unica amiga.

Q jo habia aguantat en pitjors, dolents, pesats, horribles, negres i tramat is moments xq es artista i esta totalment rallada del cervell...xo jo creia q tot aixo formava part del concepte amistat, net i pur i autèntic!
Doncs, haviat vaig descobrir q res daixo q jo pensava era tal i com semblava. Interessos i conveniències, i prou!

En el just moment en q jo vaig estar en el pitjor moment de la meva vida, q x casualitat no va ser la fi d'aquesta...i vaig necessitar ajuda i no tant sols la seva sino la de mes persones. Ella va desaparèixer. Han passat set anys, ara ja fa i xq jo vaig anar a casa seva i em va fer saber q "persones tòxiques no li interessava tenir-ne al seu costat"

Jo, ja feia temps q l'havia tret de la meva vida xo la vaig anar a visitar x fer-li saber...
La vaig trobar fa dos mesos a Manresa, al Parca de lAgulla i va girar tant bon punt com em va veure...la vida sempre torna allò q tu dones, sempre!

Per aixo em sorprèn i molt q TU et sentis el dolent de la pelicula xq es el rerefons q hiha en aqt post. The estat sincera del tot.
Crec q pots estar ben trankil, jo no et conec, tampoc dones massa peu a ferho...xo cadascú es com es i com se sent mes còmode...i lliure de ferho, nomes faltaria!!!

Tampoc se les tevs circumstàncies, i el q fa q et sentis aixi...de fet tots n'hem fet alguna en un moment o altre....xo hiha nivells i nivells com pots veure! De contigo pan y Fenollar a ets una persona tòxica quan jo havia aguantat neures x un tubo...ho ha un mon!

Em deixes encuriosida!

Ara em poso les piles i intentare tornara a donar corda al blog...i a veure q en surt, xq pobrico ha passat x moltes etapes, temes, seccions i varis...xo no em caracteritza x ser disciplinada, constant, permanent ni normal...
Veurem...

Fins aviat JazzC i reeeee de dolent de la peli, excepte la hagis liat un pel gran...i sempre hiha l'opció de parlar, aclarir i disculpar-se, jo ho he fet...i no costa tant, miketa...

Bye!