Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 31 de març del 2013

TOT VA BÉ




Uns dies fantàstics.
He passat quatre dies fora de Berga.
A prop del mar. El trobava a faltar.
El mar em relaxa, em transmet pau.
Em renova energies. Em vitalitza.
Davant l'aigua em sento tranquila i a la vegada petita.
Davant la immensitat d'un oceà.
Amb el sol a la cara, una brisa suau em xiuxiueja:
Tot va bé!
El bon temps arriba de nou amb nous aires.
Jo els rebo amb els braços oberts.
Tot va bé!

Fins la propera mirada,

annna -;)

6 comentaris:

GEMMA ha dit...

Que segueixi així Annna!! I què dir-te del mar, tot són coses bones, un grat company de vida. Salutacions!

Anna. ha dit...

Cal seguir aixina. La mar sempre porta esperança i ganes de seguir lluitant amb un somriure.

Cuida't.
Anna

annna ha dit...

Gemma, tens raó! Jo necessito veure el mar, que no vol dir la platja enplè mes d'agost!!

Fins aviat! -;)

annna ha dit...

Moltes gracies Anna,
la mar aporta energia i forces renovades!

Fins la propera ;)

Lydia Yuste ha dit...

M'alegra llavors que li poses bona cara al mal oratge i que tingues ànims suficients per meravellar-te amb allò que t'envolta.

Una abraçaca, Anna.
Genial que estigues de tornada.

annna ha dit...

Hola Miss Yuste!
Els ànims mai poden defallir!
Bona primavera!?

Una abraçada i gracies per la teva visita!!