Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 3 de juny del 2017

THATS LIFE...!  RESTART!


by: annna


PENSAR:
Ho...que no podràs! 
Ho...que no en saps!
Ho...que no ets capaç!
HO PENSAR QUE CLAR QUE POTS, SAPS I ETS CAPAÇ!
I QUE HO FARÀS.
I HO FAS!!!




by: recull Emmanuelle Guillouete

Hola, de nou...
Fa una mica de temps!

Weeiii!!!!
Aviso a naveganteeeeessssss!!! 
Qui no tingui temps, paciència, ganes, curiositat, s'admet xafarderia, seehh vengueee!, així tindreu temeta, ho interès en conèixer avui, algún detall d´una personeta que se n'han venut mil versions, podeu...GO OUT! No problemo! -:)

Areee, si!!! Come, on babies!

Han passat coses, la veritat és que me n´alegro...! 
He sobreviscut! i sóc feliç.
Tot i que ultimament no han estat del tot dolcetes...però si molt positives per mi.

Feia molt temps que no passava res a la meva vida...passaven els dies, amb molta rutina, i just ara he descobert el perquè de què una cosa pugui tornar a funcionar bé, ho començar a fer-ho mig bé, senzill: cal molt temps i molta feina interior!

I això era el que estava fent jo, recollint els troçets que havien quedat després d'una llarga tempesta, amb repetides remullades...

Durant molts anys no tenia temps per res, llavors, massa feina, massa coses rulant, problemes amb clients, amb la competència, amb els treballadors, massa pressing, massa responsabilitats, i que no em pertocaven gens...jo era una petita cosa viva i lluitant x lo seu, enmig d'una selva!

Era com una espiral que em va absorvir durant uns anys! I sense vida, nomes moments robats en cap de setmana per evadir-me ballant i tornar plena d'energia.


by: annna. New day. Oportunities. All days new gifts!

Me´n vaig sortir bé uns anys, em vaig esgotar del tot, ho vaig solventar. Net i polit!

I disconnect!
A ja, ara vivint una nova vida...la meva, nova vida! 

Ara, ja tot acabat. 
És passat. 
N'he après molt. 
I és en una caixa tencada i ben cuidada.

Aires nous, nets i sans...per ara endavant!

És passat i ara, tot més o menys a lloc, després d'un duríssim treball, no us ho negaré pas! 
Veia clar q tot aquell temps, que jo pensava que no estava fent rés de bò, aparentement...i, no era ben cert del tot!



by: arxiu facebook. autor descongela...la òstia! Desconeguda!!!

Ara tot és diferent, és vida, és llum, és passió, és pena, són emocions, és flow, sense subidones dels meus...tot foc, q ara ja no té res a veure amb temps passats! 
Ara hi ha equilibri, trankilitat, diàleg, soseg, transtorns...pau!

I qui em coniex de fa mil anys, ja ni mhi ha vist en estat "fereta on fire"!!!
I si ha stat així, q no ho recordo i us ben asseguro que es x recordar! 
És degut a un motiu molt més que justificatic...i també sap que en pokissim time el meu cuore, es massa tou per mantenir una situació de mal rollete!

Axiò seeeh!!! Una cosa que he descobert és que l'energía va cara i escassa!! 
Per tant és de llògica, no malgastar-la!

Això vol dir, que quan s'arriba el punt on es traspassa la santíssima paciència, i mil 
oportunitats donades...és, i forever: "sin retorno".
Per molt i de tot que hi hagi viscut! For survive!

La traïcó d´un amic/ga, company, familiar, parella, etc., .... 
L´engany calculat i disfressat.
El rebuig, ignorància, indiferència...
Tot!!! sense explicació ni motius, qualsevol, no tenen cabuda i més perquè prefereixo la veritat, tot i q faci mal, per davant tot... x acabar sent amics amb qui sigui i no tenir un mal record d´una cosa bonita.
Tot i que sempre dolgui una mica l'animeta...però és igual, a la cara i de dret! 
I´m a warrior!





by: blogspot.phtographers.com (ara desaparegut)

Dels últims anys he intentat apendre'n lo positiu per ser una millor persona, per mi mateixa i pel meu tracte amb els demès.
Que en pagues un preu car, almenys jo si, oitant!!!

Però, amb tots els meus defectes, tincs cosetes de puta mare, molt ways...i més, veient el meu entorn...encara n´estic més segura. 

Disculpeu i no ho prengueu en to pedant...un dels meus "dons" és la meva estimada manca d'autoestima...xo q ultimament anem guanyant ho "progresando adequadamente"! Amooooos! Un MBA! Conyeeee!!

Afortunadament he descobert que tinc poca o molta gent al meu costat, però molt bona!
Les he passat putes i qui més em pensava va desaparèixer, i en canvi les persones que mai hagués dit...i els estaré agraïda all my life, son les q van star x allà voltant, a veure q tal anava tot...i quan calia, doncs esuuu! 

I espero que ho sàpiguen...xq així en fred...soc més seca q un bacallà...tot i q he fet avenços a pasos agigantauuus, gent!!! 
Xo en petit comité, això seeeh!! Poc a poc...



by: arxiu Facebook

La vida, per casualitats, "el hombre y sus circunstancias", situaciones, influencies, altres persones de l´entorn, el nosqueperque,  i el karma...que segur q esta amagaet per algún lloc...passant cortes, el cabrito, ho no...!!!!
Em varen portar...per inèrcia pura a passar per uns moments i situacions, ni triades, ni volgudes, acceptades...però viscudes! I no me´n penedeixo, gens!

D´això se´n diu VIDA! 
És lo millor del món tornar a "sentir" i a ser "viva"...no ho canviaré per rés!

És el q vull ara, junt amb els meus lovers!
En quant algo/alguna cosa no vagi prou bé, serà "adreçat" cap una alta vida o direcció, no la meva...

Live the moment!!! Amb oportunities, seeeh, always, i moltes...!
La vida passa molt ràpid, i en un microsegon et pot canviar per sempre mès...i ho perds tot!




by: arxiu Pinterest, autor no remember...!

Bé, crec q ja que  m´he despullat molt més q suficient, però per això tinc el meu estimat i ara, una mica oblidat blog!
Que el pobre ha anat passant per totes les moves etapes...
És un amoret!

Ja ho vaig explicar al feis q intentaria q fos així...,que mha costat, mac@s...un colló!

Bé, crec que m´he passat un bon troç!
Però una cosa portava l'altra...miraaa! Això em passa sempre...!

Just en aquests segons i doubt de penjar lentrada....! 
Això ho escribia ahir nit, q vaig començar! 

Ja no doubt, sempre dic que el món és dels valents, també t'emportes algún bandau!... Però quan no ho era també rebia i no era feliç! 





by: me, annna! Pantà de la Baells.


Ara!!! Igualment, que com que el blog no el llegeix ni cristuuu! No poblemo...keep calm!

Fins la propera, q avui veig q va prou bé, els ultims dies teniem problems tècnics!
Us esperem a la propera mirada .*

-:)