Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 13 d’agost del 2017

COMPTAR FINS A.....NO PENJAR EL POST!

PENSAR-T'HO MÉS DE...UN O DOS MUNTS DE COPS!



Hola de nou!
No me n'havia adonat i el temps passa molt ràpid, tot i que sembla que no faci rès, els dies passen sense adonar-m'en!
En part me n'alegro, perquè faig moltes coses, veig a moltes persones que m'aprecio i vaig amunt i abad que és lo que em mola.
Però alhora em dona la impressió que el temps se m'escola enmig de les mans i no hi puc fer res...se m'escapa!

Cala Es Canutells
Menorca.
Ja no existeix.
Ara és un baixador de formigó per iots...

De fet no és de lo ràpid que passa el temps del què volia parlar avui en concret...
Sinó més aviat de les coses bones que t'aporta el pas del temps, dels anys, de l'experiència, de les òsties que et vas emportant per endavant, i de les que en vas aprenent, per anar bé...!!!!

I d'aquí bé, que hi ha una entrada, per ahí enmig, aparcada per mi i qüalificada per blogger d'"esborrany" i que així es quedarà, tot i el meu característic i ara, ja molt pacífic caràcter, una mica menys warrior.

I millor que sigui axil.
Ara a mi ja no em fa enfadar quasibé res, només si em toca molt de prop algo que m'estimo, llavors com a qualsevol, li  surt la feerna.
També si durant molt temps em van apprêtant que m'arriben tant dins, que al final... the end!
Però no en plan lleona com fa uns anys enrrera...ara ja no, ja fa mandra malgastar tanta energy!

Ara, ja és una altra mena de fereeeta, potser fa més mal i tot!
A la fí, només fa que dir el que pensa, intentant no agredir, i si ho fa és perquè ja la cosa ve de temps i temps i s'han inflat els ovaris i es diu ben claret. 
Cosa que no a tothom li agrada, és clar!

Però lo més habitual és que només es giri d'esquena (ampla, força ampla) i continui amb la seva vida, el dia a dia, sense aquella persona que li ha enrredat, ho embolicat una mica els dies, que només vol que siguin tranquils, amb bona companyia, amb bons moments, si bé algun mal rollo, doncs s'engalta, es solventa i anar fent.

Jardi de Kaukenhoff
Amsterdam
La vida. Un cicle, onades que van i venen.
Les has d'entomar lo millor possible.

Però el què és més graciós de tot és que tot els dona cops al pit parlant de sinceritat, d'honestedat, i histories d'aquestes... i una meeerda!
En el moment en que una és sincera, llepa més que quan ets jove i vas en bici a tot pebre i sempre acabes amb els genolls pelats!

Som tant hipòcrites que parlem d'aquestes coses amb tanta lleugeresa que ni som conscients, crec...del seu verdader significat!

Quant realment ets sincer, acabes que et miren malament, bé a mi ja fot molts anys que mi miren, no me ve pas d'aquí...! 
Però ara que em sento més lliure i tranquila i en pau amb mi mateixa doncs el fet de dir o actuar lliurement, sense ofendre conscientment a ningú no agrada gens ni mica. Ho he anat comprovant, ja fa una mica de temps...

Continuem sent, com erem fa un munt d'anys enrrera, tot de cara a la galeria i que quedi ben bonic, sobretot!
Tots ens fem bona cara, molt simpàtiquets, bones paraules, i quan et gires notes la fulla del ganivet que se't clava enmig de l'esquena...

I si algú bé i diu una veritat, ho la diu fluixeta, jo ho intento...! Doncs, si passa aixó, sinó tenies etiqueta penjada...en micosegons, la tindràs i  és més: pa lo siglooooos!!!!😂😂😂

I tot per haver dit alguna cosa, ben clara, senzilla i transparent...que ja és gros, que aquest fet sigui motiu de greuge!!!

Però estem acostumats a viure amb la mentida, la farsa i la hipocresia! 
Quan és millor saber la veritat...per molt que dolgui, almenys saps què tens davant i amb què estas jugant, per dir-ho amb humor...sinó la cosa es posa massa seriosa i tampoc és la qüestió, que la vida ja t'en posa de coses heavys x davant...!
Al pan, pan y al vino, vino...que diuen...i algo de la xocolata espessa que ara no m'en recordo!!!

Però hi ha massa condizionants i lligams pràctics que fan que no sigui tant fàcil fer-ho que que dir-ho...que costa un...huev o més!!!! 

Però fora conyes, millor de cara, i les cartes damunt la taula, que el món, com dic sempre, és dels valents!!! I són molt més estimats, a la llarga!💟

Posta a Casserres
Llum. De posta o d'albada...és Llum
Que ajuda a deixar les coses clares  i millor per viure-les.

Jo seguiré sent igual, no sóc a temps a canviar massa coses ara...a polir-les sisisisi!!💪
Però, nosé quines ocasions ho valdràn, sincerament, ja tinc moltes coses clares i moltes més les veig venir.

Però si agrairia que el fet que jo pensi així es respecti, i si no li està prou bé a algú, es pot parlar fent un coffee o una birreta, que no és res de l'altre món, i no deixan-te aparcada de cop, ignoran-te, ho bé  bloquejant-te per tot arreu ho parides semblants, que són de pati de col.legi. Que el tema de "las redes sociales" té tela.... aquest dona per molt! 
Altre dia ens hi posarem...💥😀

Tots som com sóm, amb lo bò i lo dolent, i aquí està l'encant, xD!!!
Sinó quin aborriment de personatges, tant perfectes i ben acabaets...uffggghhh!!
Bé, entre poc i massa, ehh...ara no ens tornem lokos ehhh!!!
M´he fet gran...oixxxx, sembla que sento parlar la meva àvia!!!😂😂

Ella si que era sàbia! I com la trobo a faltar, tots els consells  que ella em va donar, ara són els que estic vivint i posant a la práctica jo...thats life, my god!


Ni idea d'on he tret
aqta imatge.
M'agrada perquè hi ha la mar...aigua, i és on sóc un ésser eteri.

Doncs amb el record de la meva sàbia, moderna i enrollada àvia, ja us deixo, crec que he deixat prou clar que continuaré sent sincera, intentaré ser més moderada, poster...!
Que m'agrada que les coses vinguin de cara, i no donant revolts, perquè els veig venir, i llavors et sap greu perquè et penses que et menyspreen, i segurament és per estalviar-te algún mal rollo...no, és millor la verdaaaà, pura i dura!!! Amb tot, amb family, amb friends, amb curros, amb coneguts, bé x mi amb tot! 
També hi vaig jo, ehh! per això mateix ho demano! és que em sembla lo més just!

Que l'entrada "esborrany", que era una declaració de guerra 💣💣😂😂 es quedarà, tal qual, i la vida i lo que sigui ja ens posarà tots a lloc, que tard ho d'hora ho fa, així ahem aprenen, i millorant com a personetes...

I que estic contenta perquè s'hagi quedat com a "esborrany"...no tant per haver comptat uns quants cops, sino per pensar que no val la pena perdre el temps en res que no sigui algo que jo aprecio, estimo, valoro i és important per mi.
La vida, el dia a dia té moltes coses com per perdre i malgastar el temps que us he dit que passava tant ràpid en aquestes històries!

Ahhh!!! I també que res es malinterpreti ehh!
Que no hi ha cap mala intenció x aki enmig...són filosofades meves, de les de tant en tant...!
I que ni estic pallaaaa, ni dolguda...como se dise por ahí, ni res de res!
No entro ja en aquestes histories, fa massa anys que porto de pràctica en això per caure-hi ara!!

Només, que me quede virgencita como estoy, i les meus lovers, estiguin tots el millor possible!
Thats enough!!

Fins la propera mirada :*