Moments del meu petit Món! annna

divendres, 13 d’octubre del 2017

TARDOR ?!?!

LO DISSSEN PERO NO LO ÈS...!!😊


 annna.

Hola, gent maca!

Som-hi altre vegada... tenia ganes d'escriure!
I no sé de què!!😂😂
Té nassos el tema... però sempre em surt alguna cosa ho altre!

El què si em té un pèl destrempada és això de l'encapçalament...la Tardor!
Ja fa dies que hi varem arribar, i fa dies que durant el dia fa calotte! 
Al matí d´hora i al vespre, rascaaaa! Vaiaaaa!!!

I amb això el què passa és que tot déu va fora d'òrbita, per no dir altres coses!
Sumant-ho a la resta de l'any... que ja hi anem de mena, per la feina, l'stressss, la pasta, els embolics que es monten i ens arriben així de rebot, les histories de casa que no t'en pots lliurar, buagghh, la vida...!!!! 
Que ens la compliquem!😔

Bé, jo intento no fer-ho, taaaant que esquivo només de veure-ho venir!!
La redueixo tant a la senzillesa i la tranquilitat que podrieu pensar que és aborrida... doncs nops!!! 
Geeeens ni mica! Gens! Ni un dia! Tots ben diferents!

Algún, que me l'agafo de break, per aïllar-me del món mundial, marxant a vora el mar, i ara sovint també a la mountain. 
Perquè quan currava i em "castigaven" m'enviaven a la Vall d'Aran i als Pallars, un càstig, es penssaven els "jefes"... i jo més feliç que un tornavís!!


annna

Espectacular ehhh!
Doncs així em passava molts dies "castigada" per allà aquelles terres precioses i algunes molt poc conegudes, i que els que vivien allà, molt amablement t'ensenyaven i t'explicaven històries i anècdotes, algunes ben surrealistes.

Jo contenta que m'anessin "castigant" per allà tot sovint, de fet encara ara no sé ben bé que els debía fer perquè m'apliquessin aquests "correctius"... però a mi m'estaven prou bé, i a més vaig tenir el gran plaer de conèixer grans companys de feina, ens ajudadem, sovint ells a mi, més que jo a ells!

No hi anava a pendre'ls cap cas, ni cap medalla, al contrari, a ajudar-los a guanyar-la i no volia el mèrit per mi... era seu, que eren a casa seua, al seu territori i s'ho guanyaven cada dia a pols, guanyant-se la gent... cosa que era molt difícil, no a tot arreu erem ben rebuts!!!

Ahhhh!!! Com sóc, quin cap... i ara estareu pensant, aquesta de que coi està parlant i de quina feina, doncs la feina, era mosso/a... que en diuen així a mossolàndia!
Hi vaig ser uns quants anyets, però questa historia és molt llarga i dona per una Biblia i els  Testaments, i potser n´hi afegiriem un parell més... ho deixarem per avui!😉😉

FB

Ho veieu com tot i no saber de què vull parlar acabo enrrollant-me un munt...!

I de fet anava de la tardor el tema... m'agrada,  molt! 
Junt amb la primavera són les èpoques de l'any que m'agraden més... i les que están desapareixent perquè les estem exterminant, destruïnt i carregant junt amb la resta del planeta!!!

Imperdonable i d'imbècils perquè penso que l'únic animal que ès capaç d'autodestruir-se a ell mateix és l'home... surrealista, però cert! No pararem fins a predre-ho tot!
A l'estiu més calor, a l'hivern menys fred, i quasi no hi ha tardor ni primavera...!😡

Haureu vist aquest escrit que he penjat..., venia una mica de lo de la feina, i de la vida complicada, etc., ...!

I que us explicava, ben convençuda, que intentava no complicar-me-la, almenys lo mínim possible!

Tot i que us he de dir, que en alguna ocasió sé conscienment que ho estic fent, però com m'atrau la situació, el moment, la vivència, que jo sóc de sempre: live the moment!!! 

Deixo de banda lo de no complicar-me i em deixo anar i visc el moment, sent conscient que puc llepar, però no tinc por, potser que vagi bé (a vegades), que no hi vagi (moltes vegades), i si és que no, ja ens curarem les peladas dels genolls, recollirem els trossets i n'apendrem per una altra vegada!


Pos esuuu...! Live the moment!

Però hauré viscut moments, sentit, i vibrat al meu soul... que és pel que visc!
Pura Vida!

No pots ser un "ensiam".
Ja vaig estar mode on: "ensiam" un temps per poder païr males experiencies, i d'anys de viure a velocitat match3, sense break, i de la vida, de tot se n'ha d'apendre i més de tot lo dolent que ens hagi pogut pasar.
Ho també, per evitar arribar alguns dies a no poder més i haber de fer in extremis una #escapadabreak, ho de convertir-te d'avui per demà en un #trekkiaddict, #runnigaddict, #bikeraddict, etc., amb tots els meus respectes, ehh winners!!!👍👍

Però tot es pot fer amb mida... no en plan #obssession, com està passant ara...
I que si tu no fas algo semblant ja ets un gat verd! Però que m'és ben igual...!!!!!😂


annna.Oxigen.

Ja taaaa!!! Que mhe ficat en un liuuuu!!!!! I no era la mesa intenció, jueerrrr!!!!
Amooooos! 
Que com sempre m'explico com el c...., el que vull dir és que cal aprofitar cada moment que et passa per davant.

Els addicts que acabo d'anomenar, gaudeixen fent el que fan...doncs oleeeee x ells!!

Jo ho respecto, el que vull deixar clar és que tots necessitem una manera de poder deixar anar tota la pressió que anem acumulant en el dia a dia, setmana, mes!!! 

I tots busquem una manera que ens satisfaci i serveixi!

Espero haver-me pogut explicar... i deixar-ho prou clar!
És que em passa una cosa... quan de cop i volta una cosa es posa "de moda",  a veure... que de cop la majoria que fa poc temps no ho feia i ara es un fan adicte i practicant em posa nerviosa, és un dir, ehhh!!! No és que m'amoini massa, em fa gràcia... perquè observo molt la gent, els comportaments, cada tarannà... no és per res més!!


annna.

I ara a la tardor, com fa molt bon temps, ni calor ni fred, hi ha una rebifada de tot plegat.
Per això m'agrada, els capdes hi ha un munt de moviment per les rutetes dels boscos i voltants, per les carreteres, els bikers, i els masters: boletaires!!!! Paraules majors!!!!

No sé si atrevir-me a fer massa comentaris d'aquests professionals del tema!!!
Nomès, això seeehh!!! M'encanten els bolets, moooolt més que anar-los a buscar!😊

Ja està inaugurada la temporada, en vaig manjar.....boníssssimss!!!!
Gràcies Carme i Esteba!!! Un petonaaaaas!!!

I també inaugurada per la cua monumental, d'ahir migdia-tarda que em vaig estalviar gràcies a les "redes sociales" que mira... ahir les vaig agraïr!!!😂

Ara em queda, visit a la Collada de Toses, tradició!! Claruuu, fruit dels càstigs!!
Però a la tardor està pletòrica, i els poblets de tota la zona, fantástics!! Pendent!
Un dia d'aquest, em vindrà la ventada...i som-hi!!! Ganessss, la veritat, estic esperant una  miqueta... que hi hagui més tonalitats de colors...aixnss!!!

Bé, per avui ja hem fet em sembla!!

Fins la propera mirada, bunics :*