Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 29 d’octubre del 2017

INDEPENDÈNCIA, ART. 155 I XIPIRONS...!!!

ESTRANYES COMBINACIONS!
ESTONES APASSIONANTS!





Hola a tothom,

Us preguntareu a què ve aquest títol un pèl diferent per dir-ho d'alguna manera, tot i que aquest últims dies n'hem sentit de tots colors!

Doncs ve a què air, per divendres, estava amb els twins, en Marc i l'Àlex.
Els havia d'anar a recollir d'una festa d'aniversari on eren passant la tarda i se suposa havien fet una endrapada de #xuxeporqueries, típic dels aniversaris dels bollicaos pekes, tenen deu anys!!

Però en arribar, i dir per marxar, tothom stava jugant i esvalotat, ells van venir i sense dir res ni protestar... jo flipada! 
Però ja saben que tot va millor si van així, sempre hi surten guanyant...!!!😂😂

I així va ser, els vaig demanar si tenien gana... jo convençuda que em dirien que no!
I resulta que tots decidits em diuen que si, claaaar tieta Annna! Clar que tenim gana!!!
Doncs, som-hi i com tot havia anat rodadet i erem divendres, ja capde calia celebrar-ho: mandonguilles i burger, cadascun té els seus gustos preferits! Som-hi!




En Marc i l'Àlex.










Ja a lloc i a punt per les mando i la burguer...!
Ens varem entaular, i alhora de demanar em surt l'Àlex que volia xipirons, el tio!!!
Que de mandonguilles ja en menjava a casa i a cole!



I em pregunta: o a tu no t'agraden?? perquè sempre en demanes!!
Sempre em deixen flipaaaaà a lo way!!!💜💜
En Marc, tradicional, la seva burger!!



I araaaaaa ve el #momentoentrevistavajoelfoco!!!😓😓
Sense anestèssia i de dret...!!!!

Tieta Annna: això de l'article 155... ja ho saps que no podrem parlar català??!!!😑

Tieta Annna: com que el gobern ha posat l'article 155 poster que treguin als mossos i vinguin només guardia civils i aquells de color blau que piquen tant?!?!!!😑

I... ho saps tieta Annna, ho hem vist en videos ehhh!!! que ara a Catalunya ens podràn fer el que vulguin amb això del 155, i és que no entenc pas perquè tant manifestar-se per la Independència si ara resulta que ho perdrem tot i a col.legi haurem d'estudiar en castellà...no ho entenc!!!😑

I... saps ja que a Europa no volen a Catalunya com un país nou?!?!?!? 
Com ho farem si no ens volen enlloc... tieta Annna, això de la Independència m'ha agafat molt petit perquè no ho veig clar...



A torns, un i altre... i sense parar!!!!

I... així un munt impresionant de dubtes, queeeeè dubtes!!! Preguntes mès que llògiques i que els vaig intentar anar responen poc a poc, i de manera mig entenedora per ells, però no amb prou temps perquè l'ànsia els podia més que la paciència per escoltar respostes que els satisfecin!😓😓😓

Els intrigava el perquè la gent s'havia manifestat en tantes ocasions, faltant a la feina, posant-se en perill de rebre de la policia si ara resulta que, des del seu punt de vista no servia per res.



Ja els vaig intentar explicar que no era així, que tot això era un procés i calia un temps i no es veien els resultats bons d'un dia per altra, que calia fer tot un camí, que seria llarg i que potser no sempre seria tot fàcil.

Continuaven amb els seus dubtes, estaven francament amoïnats i els vaig preguntar a veure qui els havia explicat tot això i tot pleat del què m'estaven demanant, dient-los que moltes coses no eren certes, o bé eren molt exagerades i no tenien que creure tot el que els deia qualsevol... quasibé em moro, quan em diuen: a l'escola ens han passat videos de tot el que ha anat passant aquest dies!!!!

Tots dos, en veure'm la cara, ja em coneixen... van dir: no tieta.... però tot era per enssenyar-nos el que anava passant i que veiessim com ens tracten!



Bé, vull pensar que entre els pekes hi ha hagut tertúlies de les seves i del què han sentit dels grans, sempre tenen la parabòlica mode on, i d'aquí venien aquests mal de caps!!!

Aquí, ja anava de baixa el #momentobajoelfoco i jo encara tenia el meu plat de xipirons davant, sencer!😔
Que el soci Àlex, molt amablement es va oferir a menjar-se'ls ells!! I satisfet!!

Bé, crec que al final del sopar, els dubtes ja no eres tant dubtes perquè ja tenien clar que podríen continuar parlant català, de l'angles no s'en lliurarien fàcilment i no vindrien tancs per atacar-nos!

Que serem un païs LLiure! 
Sempre hem estat pacífics, dialogants, no violents, ni ens agrada, i esperem un futur millor per ells i per tots nosaltres!



Vaig arribar a casa mig tranquila perquè tot seguit vam acabar caçant PoKemons, altre vegada😂 de tots els jocs que tinc  seus al ipooone, pels voltants, per cert que en varem caçar un munt!!!👏👏 
Tot esperant a sa mare a buscar-los per anar a casa...!


Clar, també cal tenir en comte que la capacitat d'atenció en un tema quan tens deu anys no es pot dir que sigui molt elevada... però us juro que ahir ho va ser, just tot el soparet!!!! 
Que s'em va fer un pèl llarguet...

I jo mirava les taules del voltant, gent grant... i tot dèu a la seua bola... ni Indepència ni òsties!
I jo amb dos pekes de deu anys, suant la cansalada per poder aconseguir satisfer els seus dubtes, que no eren dubtes, eren quasi les mateixes preguntes que ens podem fer nosalres en una tertúlia: pregunta bomba: en Marc, escolta tieta Annna: si Catalunya és independent com començarà de nou si no té diners estalviats?!?! o si que en té?!?! Jo ventant-me!!!!!😓😓




Estimo als meus twins, són ànimes ansiososes de saber, més i més, curiosos, inquiets, nobles, generosos, sincers... i molt més!💜💜
Quina llàstima que la vida es cuidarà d'anar-los moldejant cadascun a alguna manera.
Només espero que resultin generosos, dignes i nobles.

Weeeiii!!!
No us penjaré pas un captura de pantalla dalgunes de les pantalles del Pokemon Go, shhhh!!!!
Ja seria la ostia!!😂😂


Pleguem, per avui... no ha estat tant instructiu com ahir!!!!

Fins la propera mirarda, .*


2 comentaris:

Anònim ha dit...

���� Ohh, interessant relat, com una petita novel.la que m'ha mantingut atenta fins el final.��
Són molt espavilats els twins, propi dels 10 anys, sempre ténen dubtes i més dubtes...
Me'ls menjaria!!!����
El cas és que se'ls informi d'una manera entenedora i amb veritats, res de troles i inculcar por com fa molta gent��
Un petó sunshine.

Tiger��

annna ha dit...

Hola Tiger!!!!
En primer lloc benvinguda a La Mirada, moteles gràcies per la visit i el coment!
Gràcies!

Tens tota la raó en el què dius.
Els twins Marc i Àlex tenen moltes inquietuds i sempre dubtes i més dubtes...! Principalment en Marc!
I com tu, crec que el més important és intentar aclarir-los-hi, de manera mès entenedora possible per ells... que hi paren atenció enhhh!!
I que les arribi informació cercta i no contaminada i molt menys mentidse com vaig veure l'altre dia, en nens de deu anys!!
Imperdonable!

En la mida que vaig poder ho varem anar fent, imagino que si... perquè ja era l'hora dels postres i ja es van esvaïr els dubtes que havien protagonitzat el sopar!! I ja anadeen da cara a la feina!! jjajajja!

De nou molt contenta per que hagis tret el caparró de Rínxols per aquí!

Fins al propera mirada!
Petonets