Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 3 d’octubre del 2018

TARDOR... M'AGRADA!



Berga, St. Francesc
Annna

Hola, de nou i de fa temps!

Quasi un anyet sense dir res per aquí...
El tenia oblidadet, el meu estimat blog!

De fet aquest últim any no tant sols ha estat oblidat el blog, també he deixat de banda lo feisbuuuc e insta! 
Com a molt queien algunes stories de moments puntutals.

No sentia la necessitat dentrar, ni de participar en les reds socials.
No ve a res en concret, perquè jo he estat bé i no ho he trobalt a faltar...
Potser és que fa moltíssim temps que  hi era ficada, des del principi de cada una i porta molta feina i dedicació si vols fer-ho bé i ja no ho feia a gust.
Per tant, un break i ja hi tornarem, no problem!!!😉

La tardor em fa estar còmode, recollida, m'agrada, faig més coses tot i el dia ser més curt, seeh... m'agrada!!

Colliure
annna

Han anat passant cosetes mentrestant, algunes bones, altres no tant...

És la vida, t'ensenya, aprèns i així si no ets una mica pava, que avegades passa!!! Vas agafant experiència, que va molt bé en el dia a dia...

Aquest viatget va estar molt bé, però va ser tant sols un miratge.

Ara, havia escrit una bona historia de amores i desamores per dirho dalguna manera, però mhe adonat que no val la pena.😊

Em comformo amb el temps que va durar, sino va ser mes és perquè no interessava prou suposo o per circumstàncies de les persones que les anteposen a la seva felicitat.

I aquí va quedar. ...el record i la vivencia!

I ara, de fet nosé a què a vingut el tema.... ahh a la foto i la data!!
Ja és passat. 
Ès vida viscuda. 
Ès experiència. 
Son valors que no sabia que tenia.
Sóc una annna amb un "en persona, no. Si vols online la relació, si" encaixat amb gràcia i sense rencor. Però flipada, flipada!!!!😮


La Caula
Empordà
annna

Ara bé quan algú em diu, o pensa... i aquesta tia com llarga tot això aqui, que ho pot llegir qualsevol i son coses personals.
Ja ho sé!
Però no son coses que no li passin a ningú més, que nomès em passin a mi, no son res de l'altre món, també hi ha histories que acaben amb un bon "si"!

Que no ho faig sempre?! no!
Quan em surt de dins, quan ja no pesa, quan ja es una anécdota i una experiència.

No hi veig res dolent en fer-ho, tant sols és ser sincer, tot i que ser perfectament que no és del tot bo ser-ho, ho tinc més que comprovat.
Però commenço a estar curtida...
En els principis del blog era una canya, verdaderes parrafades i aventuretes de tot tipus i a mes tenia coments, per flipar!!!!!!

Per acabar... si podeu fue una escapada per l'Empordanet, busqueu aquesta preciositat que és La Caula, es preciosa i té una força brutal!
Per anar repetint!!!😉

Fins la propera mirada!😊