Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 25 d’octubre del 2008

Tranquilitat...o suposada Tranquilitat











foto des del balcó de casa

Hola amiguets:

quin paissatge,eh!!
Això ès el què veig depend de la temporada de l'any des de casa quan faig el cafè amb llet al matí quan em llevo.

També veig tots els enlairaments i despegues dels voladors, Santa Maria de Queralt, La Figuerassa... en fin tota la serralada, una passada!! i si és un dia assolellat és impressionant!!


Em van dir, hi ha una tranquilitat, una pau, estaràs més bé... jo per la imatge no en vaig tenir cap dubte... i després del veure el pis, que està molt i molt bé, vaig di que si. Il.lusa de mi!!
vaig tardar poc temps a comprovar, que això que tant sols era una il.lusió!!
Quan stic mig adormida penso que són al.lucinacions:

1ª.- al.lucinació: un gall q desorientant horariament canta a quarts de tres...amb això monta un concert amb la resta de galls del barri...

2ª.- al.lucinació: a quarts de sis, els treballadors de les dues naus industrials, que són just sota l'habitació on dormo arriben, cadasqun amb la seva música preferida,no els questiono gens el seu gust: bachata, ska, reagee, etc, això a tot volum, ressonsant a tot a la plaça amb lo qual agmenta el so.... ah i comenant la jugada de la nit que acaben de passar sigui quina sigui eh! xxx

3ª.- al.lucinació: m'oblidamava la més flitant de totes!!! una casa, en la que en els baixos hi ha tot un zoo instal.lat: porcs, anecs, galls, gallines, gossos, i tot això amb els seus sorolls habitulas i OLORS, i CRITS, a totes hores...
QUE SON SORDS AL BARRI DE LA CREU????? em pregunto? o sóc jo la única que ho troba estrany aixó?

4- al.lucinació: i aquells paramotors que sentens els dissabtes a primera hora del matí que semble que els tinguis dins mateis de l'habitació!!!!! ara, és clar tothom té les seves aficions, es deu haver de respectar, encara que et fotin el mati i la migidiada enlaire!!!!!

Rés d'al.luciacionsssssss SON ELS DEL BARRI QUE SÓN SORDS O NO HI VIUEN!!!!!!!!!

Aquí ja stic segura q de tranquilitat rés de rés i incompatible amb els meus horaris d'aquell moment, q realment no se'n podien dir horaris xq no en tenien de fixes: resulat un desastre; no dormir.
Ara el que em pregunto és si estan millor els que viuen al mig del passeig de la pau, o altre carrer de Berga, amb condicions normals: vidre de doble aïllament, amb les botigues i tots els serveis, contenidors, bústies, etc. a sota a casa o bé es que estem al "tranquil barri de la creu" que si no tens cotxe senzillament, et fas fotre!!!! serveis, al poble, contenidors a 1o minuts caminant i, i, i res més...!aixó si el preu del rebut de la contribució és el mateix, eh, no us penssessiu que siguin solidaris!!!!

Dubte difícil de resoldre, fa dies que hi estic barrinant, ja veure com acaba!
Ja us en faré saber el resultat.


ciao coleguilles


2 comentaris:

laura ha dit...

jajaja!! home... és que tot no es pot tenir :p
fora conya, jo ho tindria molt clar eh! segur que es pot trobar un lloc on tinguis vistes gairebé igual de privilegiades, sense haver d'"al·lucinar" tant quan dorms :)
però t'he de dir que el post és d'allò més divertit, i que quan ho llegeixes fa tanta gràcia que el problema que expliques queda totalment desapercebut... :):):)

annna ha dit...

Mira, ja m'agradaria haver-te vist aquest estiu amb totes aquestes "al.lucinacions" juntes i alhora, sense donar-te treba, mentre no feies setmana de festa ni hollys!!!!!!grrrrrr,a més no recordo si hi vaig posar els nens que tiren balins amb una escopeta! ho he de mirar bé!!!!