Moments del meu petit Món! annna

dimarts, 21 d’octubre del 2008

Misión CARRERAS a Puerto Rico!!!


Hola amiguets:

Com q últimament he canviat costums, ha aparegut el Facebook a la meva vida, també anomenat feisbuc, entre ntres.

Doncs, resulta que hi ha un noi a Puerto Rico, en Tony Carrreras, que ha decidit "reunir" la major part de persones del MÓN MUNDIAL que porten de cognom CARRERAS....flipeu!!

Ei, que la trobada s'escau del 19 al 24 d'agost del 2009, jo si estalvio encara puc fer un cop de cap!!!! i allargar-ho uns dies i convertir-ho en unes hollidays, ja ha fet extensiu q farà tot el possible per poder afalagar a tota la gent que s'hi vulgui apuntar...no sé si s'ha rumiat ben bé la feinada q aixó li comportarà, xo és una pensada molt lloable, ja que jo sempre em queixo que a l'únic lloc que troba moltes famílies que es diuen Carreras és a la illa de Menorca.

Bé la idea m'atrau, el país també xq ja feia temps q el volia visitar, l'unic és el mes, que l'agost lo millor és quedar-se a casa amb la piscineta inflable i la tumbona a la terrassa, xo està clar que no tothom pot triar-se els dies que pot fer les vacances, i encara que les pot fer,xq senyals que està treballant i actualment és ja complicadet.



Ja us aniré mantenint al corrent dels meus sis o noos, xq jo sóc així...xo vès q hi farem!! tot té el seu punt interessant, vull pensar!!Fins aviat! no us oblideu de mi, eh!jo no us oblido!