Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 5 d’octubre del 2008

Cangur de l'Oki per delegació! i encantaaaaada!


Una altra aventureta que no va de...almenys d'esport ni parapent, ni bicicletes
Desde divendres nit que ens fem companyia un gosset encantador i rabiut i jo, l'Oki, en teoria li faig de cangur xo crec q és més una relaició meva d'enyorança i a ell xq no li toca cap més remei!!!!
L'Oki té fama de rabiut i cridaner, de fet és certa, xq la seva senyora mestressa li deixa fer de tooooooot, je, je xo ell que és molt espabiladet ja sap amb qui pot fer-ho i amb qui no. Divendre nit vam fer aquest gest. Vam arribar a un acord comú i tot perfecte.



****FOTO DE L'OKI:NO DISPONIBLE DE MOMENT.S'ESTA "ACIKALANT" PER L'OCASIÓ, JE!
(aixo ho dic jo no la Sara,eh! segur q em fot patada al culet q tinc!!!!!!)


El dissabte la matí, una estoneta va estar sol, ja toca de tant en tant!!!tots necessitem la nostra intimity... i a la tarda a caminar, fet molt desconegut x ell i molt oblidat x mi. Ens va anar molt bé als dos, fins la 1ª Maria, ens va tocar l'aire, es va endur tot allò lleig i dolent que tenim al caparró i vam tornar molt més contents i lleugers.


A l'arribada Oki ja stava més content, havia arribat sa mestressa, xo la pobre estava tan feta pols de l'estada del cap de setmana extenuant, estava rendida i fins i tot l'Oki se'n va adonar i no va fer massa rebombori.
En fí, que durant la setmana penses en el cap de setmana el que faràs i al final tot diferent, capgirat, interessant i divertit però res del que tenies planejat, en aquest cas, un aniversari, uns 42' anys, i un sopar amb AMICS. Per mí fantàstic improvisar xq no soporto la monotonía, xo no pas per a tothom, jo ho entenc també, eh!


Fins aviat Oki i Sara! :)
petons

3 comentaris:

annna ha dit...

Diuen que és un malcriadet...xo es va portar com un rei! a casa de l'Eva no va dir ni "mu" i assentadet! Més maco!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

nena i la foto que?

annna ha dit...

Menta, tot arriba, tot arriba, ja saps que els animalets d'avui dia son com nosaltres, s'han d'arreglar per les ocasions especials!!!!!