Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 5 d’octubre del 2008

"pal mercao a vender el pescao!!!"




1.- Anell en forma de còn amb cor verd viu




Hola amiguets/tes:

És diumenge tarda, ja he anat a caminar, ja he fet cafè, festa del bolet, llegit el diari... fins la tarda la festa de la cremada de la falla, ara tocaria migdiada !xo mhi resiseixo!




2.- Combinat multicolor boletes ceramica, molt llarg


Aprofitaré per què veieu el que faig a estones , "cosetes" que tinc x aki, n'hi ha alguna de "diferent", peró el món està fet de manera que no tot agrada a tothom així només en que us faci passar una bona estona ja em sento pagada!



3.- Brotxe en forma de flor aplicat a samarreta bàsic




4.- Collar amb cadena de metall daurat or vell, cinta de cas color marró, cadena prima, flors de ganxet i aplicacions de cristall color rosa i petites peces de metall





5 - Collar tonalitats negres, cadena eslabons plata clara, amb pom-poms color negre talla xxl, aplicacions de cristall pedra color blanc, i cristall pedra color negre,s'afegeixen peces metàliques metall plata vella combinada amb plata clara, finalment cinta de ras color negre.



la.mirada.diferent@hotmail.es


anna-carri.blogspot.bom


***Anirem canviant les fotos, els temes i els detalls, també intentarem a millorar la qualitat de tot, en especial la de les fotografies (no estaven destinades a això,la veritat!!) i si teniu alguna suggerència, no us talleu gens, ens feu un escrit i ens ho feu saber, ok!


annna





2 comentaris:

laura ha dit...

fa quatre dies que tens blog i ja fas terror!! jajaja!! no pares... mola!!
quines reflexions que fas!! quan he vist el teu blog ja hi havia 3 posts nous!! (és que aquesta setmana he estat liada i no he mirat gaire internet, només el bàsic, però ja veig que el teu blog l'he d'incloure en el concepte de "bàsic", perquè si no se m'acumulen els posts, jejeje!!)
salut!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

ei!! i tant que em pots afegir, i llegir i criticar i felicitar i renyar i abraçar i petonejar i i i i i .........quines coses mes xules que fas no?
jo al pep no el conec de res però el Martí, ai el Martí, em té enamorada, com tota la canalla.