Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 31 de desembre del 2008

AVUI TOCA...2009!

Hi! Q tal portem tot el tema de les festes? Imagino que bé, algún excés...però ja ve el gener, no problem doncs!!

Avui és aquell dia de l'any, en què alguns estan molt contents, alguns estant fins els c... i altres tenen ganes de que hagi passat. Jo estic en un punt intermig de tots aquests estats: no m'afecta, m'he immunitzat amb els anys, a la fes de Cap d'Any, q per cert en el seu moment no m'agradava gens ni mica: modelito, cena, tacones, musica, el que a ti te gusta no sabes donde está...i tot això!!
Sort que ara m'he alliberat de tot aquests tòpics i típics d'aquesta festa, ufff tot un descans, de veritat!
El que no hem de perdre són els costums, que no sé per quin motiu només ens "abdueixen" per les festes de nadal: fer petons, abraços, dir-nos coses agradables, ser més tolerants i oberts, simpàtics i predisposats a tot i sobretot desitjar a tothom coses bones: HEM DE FER-HO DURAR TOT L'ANY!
**ja sé, ja sé, és difícil i cansat xo de mica en mica, i poc a poc es pot aconseguir... no cal esperar un any més x tornar a ser amable, afectiu i tolerant, per tant:

VOLEM UNA ABRAÇADA? Si, Si, Si,i moltes, moltes,i fortes, fortes,d'aquelles que es noten,es senten!!

Bé, crec que ho he deixat clar, potser m'he passat...xo és que durant uns dies hi ha sobredosis de tot això. En canvi durant la resta de l'any, en algun moment busques una abraçada, forta, intensa i mires....i tornes a mirar....al teu voltant.... i cosa trobar-hi algú. Ah! i que aquest algú no ho interpreti malament i vagis a parar a un greu malentès que encara perjudica més les relacions ja que en infinitat de vegades es confón la busqueda o necessitat d'afecte amb altres sentiments.
Es una data de canvis, ho pode intentar, doncs:

Així que avui, si sortim de festa: molts petonets i moltes abraçades!

Així que avui, si sortim de festa: ben wapos!

Així que avui, si sortim de festa o no, portar-ho lo millor possible i passar-ho bé,disfrutar dels que tens al teu voltant i intentar ser feliç x uns segons, i no només avui....demà i passat i l'altra i tots!

Així que avui, tot i que no sortim de festa hi posem de la nostra banda x fer un demà més agradable per tots, més afable, tolerant i divertit, també!!!

Que bleda eh!, he dit més coses tobes en un sol post de meu bloc que tota la meva vida, i no sabeu com me n'alegro!!!!
És com una alliberació, poder dir el què sents, no tallar-te, tampoc anar pel món, amb el lliri a la mà, que segur que et cau un bandau....jejejeje!

Així que avui, deixem un any enrrera, jo m'alegro moltíssim d perdre'l de vista.... i entrem en un de nou, 2009 us agraden aquests números?, jo no m'ho he plantejat, es que el canvi d'any m'ha arribat de cop, sense donar-me comte que el temps passa i passa molt ràpid, per tan cal viure'l i si és en positiu molt millor, per nosaltres i els que ens envolten.

Un grup d'amics, per aquestes dates, organitzen un homenatge a en Joan Brossa, que un dia va dir:
"PER SER FELIÇ, MORTAL, CAMINA SEMPRE I OBLIDA"
de Joan Brossa.
Jo personalment, afegiria que no cal oblidar, sino apendre, de les experiències que anem vivint,i oblidar els mals moments que hagim viscut...fàcil de dir, eh!!!!!! a l'hora de fer-ho, mmmmmmmmm!


doncs una abraçada a tots, tothom, tots els que estan voltant x ahi!!!

i aquesta que ve:


Aquesta és especial, els nens refugiats, a Tindouf, al Sahara.

Fins l'any que ve, disfruteu!
Un peto i una abraçada! pesadeta, eh!


annna

3 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

vine, apropa't, més, ara, obre els braços, ho notes? sens l'abraçada? i el dolç peto a cau d'orella, també? dons aixì cada dia, si vols.
Salut i feina per l'any 9 ;-)

annna ha dit...

Doncs m'ha arribat, si i et dono les gràcies desitjan-te un 2009 amb salut i feina que la resta ja l'anem fent més bé o no, nosaltres.
Per cert tenim en Martí una mik malaltó, oi?

Petó!
Bon any, menta!

annna ha dit...

Estic alegre i contenta xq he començat l'any amb ABRAÇADES!
Quan vaig penjar aquest post, no ho hagués dit mai...de veritat!
Espero que duri força temps aquesta temporada d'ABRAÇADES!

:) ;)