Moments del meu petit Món! annna

divendres, 2 de gener del 2009

Dos de gener de 2009

Nid Kelly "red robot"


Bondia a tots i totes!

Què com ho portem?
Ara ja hem canviat d'any, la vida continua, com quan passen altres coses: bones i dolentes.
Ara ja hem començat a fer-nos propòsits nous, q normalment es queden en això: propòsits, xo no cal escalfar-s'hi el coco...si ha de ser serà....
No té sentit obligar-te a fer coses, que ni et venen de gust, ni tens verdaders motius x deixar o començar a fer.... suposo q no tothom pensa igual que jo! sort...

Ho dic xq si tots penssesim com jo, els gimnassos estarien buits, els bars plens, i el sofà amb la forma ja adaptada del teu cos. Bé, bé: noooooooooo,eh! que sóc molt exagerada, no patiu que no soc pas tant així, ara xq pasem una època de recuperació, xo aviat carregarem piles i com q sóc àries, per desgràcia meva! no em puc estar quieta i paradeta amb la boca tencadeta!!!Així que ja fa dies que barrino a veure cap a on tiro, ja em sortirà ja!!!!

Tot i que trobo que costa això de saber cap on tirar si no tens "obligacions" que estiren x tu...bé, costar no és la paraula més justa, és millor decidir, aaaah!!!! nois decidir, això si que costa, i no et pots passar el temps pensant: ha de decidir fer..., he de decidir anar... , he de decidir montar...., he de decicir DECIDIR-ME I FER, i ja stà sino, no acabes mai i t'ha passat tota la teva vida per davant i tu sense enterar-te de la película!!!!



Nid Kelly "strawberry fields forever"

Ja està prou de filosofar...i només estem a dia 2!!

Prepareu-vos, xq li he agafat el truquillo i al final ni joieria, ni bisuteria, ni samarretes ni res....sempre parlant de....de coses....de tot i del món mundial també, xo encara no m'atreveixo, cal tenir cert nivell!
Ei, i no us penseu que la joieria només són brillants, or blanc, maragdes, turqueses i demés.... eh!!!

He posat una obra-joia d'un senyor, Nid Kelly, que no utilitza cap d'aquests materials, fent servir combinacions de metall, o de plàstics i molts altres com ell. Ja els aniré penjant x aki,
espero que us agradin, si més no són diferents!! q ja és molt......

que el 2009 comenci i continui bé per a tots :)

ciao,

annna

7 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

fantàstica l'empenta que portes per aquest any 9 i això que tot just comença... a no perdre aquesta il.lusió i ja ho saps, decidir, decidir i decidir ;-)

annna ha dit...

Hola mente, sóc àries, i ja aniràs veient q això de l'empenta va...com va, que a vegades no va!!!! La intenció és no tornar a caure en errors ja comesos, i aprendre a estimar-me jo mateixa. Si aconseguis, tan sols una part d'això ja staria contenta.
Espero que hagis començat l'any molt bé, i evidentment que continui així, i tinguem força per decidir, decidir i fer, fer!!!!

Fins aviat!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

saps que?
comença per apendre a fer l'últim que has escrit, aprendre a estimar-te a tú mateixa, la resta vindrà sol, ja ho veuràs!!

annna ha dit...

Ai menta!!!! quina raó q tens!!!!Peró el meu problema és que no sé com fer-ho...no trobo el camí...no sé per on tirar i em trobo perduda...sense un fi, sense un objectiu i x això em va com va!!!
se la teoria i sé aplicar-ho a la pràctica,menta, aqt es el problema!!!
sorry x rollasso!
un petó

I q consti que l'empenta la tinc, xo a stonetes....

annna ha dit...

M'he colat i el que em passa és q NO SE aplicar la teoria a la pràctica, m'havia oblidat el NO...

Anònim ha dit...

OLI sobre tela?

T

annna ha dit...

Sr. Anònim:
desitjo accepti les meves disculpes a l'hora de penjar un conjunt de paraules en el post.... i caure en l'error de canviar una lletra....
li explicaré, a vegades em va més depressa el cervell que, en aquest cas les mans alhora d'escriure i és per aquest motiu que he comès l'error de canviar una L per una D.

Sorry, i gràcies x fer-mo saber tan subtilment!!

:) annna