Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 18 de gener del 2009

D I U M E N G E ...

PEP, FOTOS :)


Wola xavalins/nes:

Estem a diumenge, ja vaig comentar que a mi specialment no em molen gaire xo...aquest per culpa de la meva eskna m'ha fet knviar tots els plans, fet molt normal a la meva vida diària, el què em sap greu és que afecta als q tinc x la meva bora...sorry!

Al matí a primera hora fotia un mal temps....i ara tic llegint a la terrasseta fins l'hora d'anar a dinar amb les sisters i Cia.
Ja en tinc ganes...follon, ploreres, crits , canviar de roba... xo stà bé! són tan wapos i simpàtics que et fan flipar sola, al menys a mi em passa. Això si, a la tarda cap a casa...sense aglomeracions familiars!!!

en marc i l'alex , l'alex i en marc, WAPÍSSIMS!

Tants anys vivint sola també ho portaria xo em sembla que em costaria una miketa molt viure amb tot aquest follon afegit, admiro ma germana xq el porta superbé i aquest parell, l'Alex i en Marc NO PAREN, SON DOS TORPEDOS DE LA PRADERA.....xo wapíssims!!!!
Avui es veu que m'ha donat per la vena familiar, ja sta bé!!!!

Tot i que des de casa veig espais i molt solete, amb lo qual vol dir que hi aniré a treure el caparró x fer kfe i alguna xerradeta segur que cau!!!!

Aquest post com podeu veure no serà gens plasta! tal i com us tinc acostumats....xo tenia ganes de saludar-vos i estar una estona x aki... només...

en marc: ho volt tot, cotxe, pipa...no s'ho atrapa!

Com que el què cal és no abusar: aprofito x fer un mini-post ara q tinc l'eskna xungui xq no la cuido i avui m'he quedat sns excurssió..., tb es quiexa, l'eskna, clar!!!.

A més em sap greu xq per culpa de la meva malmesa esquena m'he perdut un partit de basket, de nens pititons i no tant pititons que han perdut, xo han sortit del pabelló amb una rialla a la cara, hem, bé, JO he d'apendre a fer això... "estoy en ello" i va tirant....bé. I agrair-li a la mami d'uns d'aquests nens que estigui a la meva bora, ara... "àlias coach"....!

Ja us ho he dit, avui millor donar dosis petites i així no ens embafem.... amb posts..... i amb totes altres coses!
La vida ha de ser POC i BO, per mi..... pels altres no ho sé, i si he de ser sincera no m'importa!


això si q m'importa: un petonet d'en marc i alex!

Tb estic contenta xq el dia d'ahir no em va agradar gens, el d'avui tampoc pintava bé, xo he decidit que JO EL VULL VEURE MACO i miraré q sigui així, independement de les circumstancies que em volten i q em foten una mica.... jo crec que és xq no mereixen estar x aki la bora, no ho creieu així?

A vegades et preocupes per algun amic/conegut que tha demanat algo i tu estas "liat" en aquell precís moment, segur que en trobes algun altra x preguntar-li què necessita..... a vegades és al revés, i si no hi ha noticies.......si no n'hi ha, ...... ja és una notícia. Doncs, ja sta!! Eeeeii, nois abans ho hagués dit, arriben noticies....!!!


festa per celebrar els 40's de l'Eva, aqui està acompanyada pel seu fillol....ai...cau la baba......és normal, oi?


L'Eva per celebrar els seus 40's, va montar una festa q va durar tres dies...en una casa fantàstica: La Tor, ben a prop!!!

Ens va convidar a molts, a tots els seus amics i coneguts, molt ambient veritat!!!! Aki la Damirka una persona molt encantadora!!! al lao jo, la menda, lerenda!!!
OCTUBRE 2008


Vaaaa....!! prou de fiosofades, que avui ja us he dit q no n'hi hauria....!!!

Ondia, mira!!!!!! com és el destí, es dona el cas q mentre estic fent aquest post ha sonat un parell de mtges el mòbil amb mtges que tenen una mica de relació amb el tema d'avui: tu has necessitat alguna cosa d'algú, parlar, explicacions, acudits, emocions, xafarderies... vèssss!! qualsevol cosa q se t'acudeixi!!!!! i ........res..... per tant, conclusió:

El què és segur és que jo soleta ho de de veure, soleta he de caminar, també soleta anar arribant a un punt amb un final pletòric: com ha stat en molts moments, i amb moltes persones estimades.!!!
A les quals agraeixo la seva immmmmmmennnnssssa paciència, això és amistad! estimació!!!!

Buuufffffff, nois, em sap greu, xo aviat semblaran "acertijos" els meus comments i rés més lluny de la meva intenció, al contrari tot facilet i clar....millor,oi? Ja ho deixo estar, vale!!!!!!!

Me'n vaig a dinar. Bon profit a tots!!!!

See you here!

:) ;)D

annna

5 comentaris:

annna ha dit...

El dinar i sisters, el q deia soroll i nens,lo normal!!!!

En relació a l'aniversari de l'eva
cal dir, que faaaalta molta gent, amb tres dies ja podeu anar contant...no podia sortir tota la gent al post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xo tothom s'ho va passar molt bé a més hi havia una piscina climatitzada supermegaway, q pels nens va ser un aconeixement! i x alguns grans també, jo entre ells!!
annna

laura ha dit...

nena! espero que et trobis millor de l'esquena... quin pal això noia :(
i per lo demés, quina nebots i quina family de wapos!
mua!

Anònim ha dit...

Anna, ja sé d'un lloc on no es celebra el nadal :D A LA XINA!!!

Anònim ha dit...

Reina, si son teus al soroll t'hi acostumes, t'ho dic jo, però no cal que hi donis voltes...només cal donar voltes (i les mínimes) al que si tens entre mans, a res mes.
De partits n'hi han mooooolts d'aqui a final de temporada, apa que no en podràs veure si et ve de gust!
I si, de la canalla sempre se n'apren...ells en saben mes d'afrontar les patacades...relaitivitzen molt millor que nosaltres, tampoc estan cansats com naltros, només faltaria!
M'agrada que decideixis de quin color vols el dia, es una gran cosa, molt gran!
Un petó guapa!

annna ha dit...

No va ser el finde q jo esperava, gens,ni si va assemblar,xo jo
m'ho miro ara, a aquesta hora, tard i veig que vaig fer una mica de feina...d la meva ja saps, de dins....x mi passa poqueta xo de mica en mica...S'ha de començar per les "minucies" i avui ha estat un dia plè d'aquestes. Hi ha col.laborat sense intenció el meu mal d'skena...no se sap mai :)