Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 7 de gener del 2009

2009 i NEU

Hola a tots plegats!!!!

Ja hem superat les festes de nadal: les felicitacions a tot el món mundial, el segueix el cap d'any i després, molt i molt esperat pels petitons, el gran dia de reis i a mi que no m'han portat re de re de re xo reeeee, eh! fort!!!!
Aquest any dec haver estat una bruixeta, snif,snif,........ xo crec que no, en el fons no!!...............
......xo amb aquest caràcter que a vegades em passa a davant la boqueta q el cervell, igual hi ha tingut alguna coseta a veure.

Si he de ser sincera no em preocupa massa: els q m'estimen m'estimaran igual i els que no, doncs no!!
no cal malgastar energia, q n'anem molt escassos!!! i costa un munt de recuperar!!!!
Eeeiii!!! ,no és que em queixi,eh! durant aquests dies he pogut sentir i viure tot tipus de sensacions, en molt poc temps. És clar que en les vivencies gastes una mica d'aquesta energia tan preuada xo també en reculls per poder continuar endavant.
I mirant-ho des d'una altra banda, compensa perquè he viscut coses positives, sensacions molt agradables (q és just dir que feia molt q no era així), llavors les altres, les negatives, amb aquestes faig tot el que puc per no veure-les!!!! o.....també reciclar-les!
He deduït amb el temps i les experiències, que en ocasions hi ha persones que no es queden a la bora, jo pensava que era una mica estrany i em preocupava,i resulta que he pensat que és que no estan a l'alçada del moment.....oh, que senzillament no els necessites a la teva vida i t'esperen coses millors, encara que dir això sembli que "et tires floretes", no ho és, és pura supervivència, senzill!!!!!

Desde casa...la 1ª

Tema interessant: ha nevat i també revolucionat tota la comarca, feia temsp q no nevava....
Ahir va nevar, si, si, feia anys eh! Doncs una nevada de nassos! increible, queien unes bolves de neu super-gordes, una visió fantàstica desde casa!!! he fet alguna fotillo, xo ha baixat la boira i ens ha robat la preciosa visió que teníem!!!! lo temps, és així has de gaudir del segon en el mateix moment que està passant! i això s'assembla una mica a la definició que jo tinc de la felicitat: instans valuosos.

Les maries
Avui, al matí ha estat un plaer obrir la finestra, el balcó i veure de dia el que ens havia deixat la neu durant la nit:
amb la boca oberta, jo, eh! tb hi han altres definicions, xo és com m'he quedat jo!!! que no em solo immnutar gaire per rès.....ha stat una bona sensació....netedat, puresa, el cel blau...el blanc q reflectia......wapissim!

jardí de" la roda",
aquest matí


Ja anem akbant xq sino em faré pesadeta, avui ja veieu que no hi sortirà rès de tema: manualitats-joieria-bisuteria i varios....
Va com va....amb els dies de festa no he treballat gaire, i x això no us penjaré res meu...o potser si, ja ho miraré i si val la pena, el pengem!!!.

I així em despedeixo fins la propera! És clar, torno a desitjar-vos un generós any nou.....i de veritat!

:) ;)D

annna

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Noia, per haver tingut tant poca estona de solet aquest mati t'han sortit unes fotos ben xules...quin blau!!!

annna ha dit...

És que aqui a la creu, a espais, t'ho juro hi ha un blau especial, tic tot el dia amb fotos de cels, xo es que sempre està especial.
I ahir ja no stava tant wapo, em van fotre els 10 minuts del cafe amb llet!!!! ho havia d'haver fet al revés....
pt

laura ha dit...

si si, les fotos molt xules :)
i nena, aquestes festes de nadal no ens hem vist gairebé eh... a veure si et deixes veure més el pèl! :D
i això del teu caràcter, no ho hauries de dir així en el teu blog, la gent que no et coneix es pensarà que és més greu del que és en realitat... i, sincerament, no n'hi ha per tant!! que tots en tenim de rampells estranys!! jejeje!!

un petó!