Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 31 de gener del 2009

Aiii q bé, quasi sense angines, ni .... ni ......!!!

SanjaY Nanada: travel, quins colors...preciós!


Hi! my friends, hola macos!

Ja hi tornem a ser, mira, avui no sé si tinc rès clar x explicar...

Ahhhh! si les angines ja m'abandonen i he pogut anar caminat fins Avià a buscar el diari, fer kfe i tornar, x passar per espais a veure els meus coleguis! amb tot això he arribat a casa a l'hora de dinar, je, je , sort q només sortia a buscar el diari, jejejejeje!!!

Ha fet malt temps, bé, d'aquell q no fa ni deixa fer...ja m'enteneu! La qüestió és que he caminat una bona estona, també és veritat q he arribat esbufegant......tenia fred, calor, suor, fred un combinat una mica complicat d'explicar... xo ha stat bé el matí, q s'ha allargat bastant, xo ho he fet!La tarda ja ha anat empitjorant i jo tb, x tant m'he apalankt amb el meu estimat pc, m'he conectat, xq tenia mistges x constestar de coleguis de fora, i he tingut alguna sorpresa no esperada, més aviat gens, xo com q en aquest món només cal preocupar-se, i enkra x coses importants i amb solució haviat ho he ventilat, del cervell vull dir, i no és q m'hagi costat massa, la veritat,anem bé!!! m'agrada.

M'alegro, xq avui això mateix ha stat una parida quan en un altra moment anterior hagués estat brutalment dolorós, doncs, ves, anem millorant....a passet de formiga, xo millorant! q és del q es tracta! Eh! my trainer,jeje....


Whalter Chen, gran artista, multidisciplicar, genial! BROTXE

He stat parlant amb una amiga meva de Dinamarca, estava emprenyada xq havia stat pintant tota la nit, no havia dormit quasibé res, i de cop i volta s'ha vist al mirall amb els cabells com al Tina Turner i no li deu haver semblat bé, deia paraules molt estranyes, a més de signes!!! Ah, perdó tot això ha stat via face book! M'ha molat xq era una combinació especial entre el món de la creació i el món pràctic i diari.

Que mésss hi ha x ahi...

Ahhh, siiii i tannt!!! vaig liar un pollastre tb, ahir o abans d'ahir!!!! Osti quin fart de riure, ara. Vaig enviar un video via feis... d'un grup de rock a "Dios y su madre", i quan vaig ser conscient del què havia fet, vaig derrapar a dir-los-hi almenys, q els havia fet una mailing via feis!!! és clar, em van començar a arribar respostes...i jo sola flipant mandonguilles, la que has liat annna!!!

Q mésss... és q hi ha alguna aventurilla q m'arriba rebotada d'algún lloc, q no sé mai d'on ni xq, i ara x mi són tant ridícules q no cal anonenar en un lloc q ja és prou interessant, sense afegir parides alienes!!!!

projectes interessants: de moment en vistes, en perparaicó, esperem q fructifiquin i arribin a complir-se....... a veure!!!



Tinc alguns projectes, xo si us sembla bé no en parlaré fins q stiguin més madurets, així no podrem dir q s'ha espatllat x xerrar massa, oi!!! q és la meva espaciality!!!!!

Lamentablement, ha passat el mes de gener i crec, q si no és per un dia o dos, em quedo sense veure l'expo d'en ROTCKO i no sabeu el greu q em sap, xo havia coses més importants a resoldre, i s'ho valien! els compromisos i les prioritats cal respectar-los!

Això no vol dir d'aki una stona em conecti, compri el bitllet i fly to london, no necessito massa x fer aixó jo de nit, el que no faig amb dos mesos o vaig amb dos minuts, DANGER!!!!!!!!

De les meves cosestes n'he fet alguna xo no he tingut temps de fer-ne una foto xq ha stat fet i entregat, xo ja en faré algun de la mateixa sèrie, cap d'igual mai!!!! i el penjaré x aki!!! I lo únic que espero és que a les persones que anaven destinades els hagin agradat, i n'hagin quedat satisfetes.

Un model més de la col.lecció....
Annna: Anell amb botó vermell i peça de metall amb aplicació mini en color ver àcid
M'en vaig a sopar, rès apassionant, xq tinc el coll ressentit, xo ja us explicaré la revenja/compensació: algun restaurantet petitó, amb celleret amb taula x dos q ja el tinc controlat i em cuiden molt bé ... o algo així, ja us explikré...

Ens trobem x aki!
pt

annna
:))))))



3 comentaris:

Anònim ha dit...

Create a list at www.mulist.com/index3.php and embed in ur blog

Anònim ha dit...

Home, una fotiqui teva... ja era hora!!
Estàs guapa eh!! No se de quan es, però si es d'ara...nena, se't posen be les angines, jeje!!
Vinga, un petonarro i cuida't!

annna ha dit...

Què va, és de fa temps ja, les angines no deixen aqtes sequeles... x exemple com tu x cap d'any q taves wapíssima, doncs no ha stat el meu cas!!!!!
Ara m'han deixat tos, ho he descobert aqta nit...tota stossegant....he de mirar bé, q segur q algú té un ninotet meu PLÈ D'AGULLES CLAPADESSSSSS!

A veure demà quin descobriment faig quan em llevi...
Això si, avui he fet tot el què havia de fer....ja és molt!

Ens parlem dmà wapi!
pt
annna