Moments del meu petit Món! annna

dimarts, 13 d’octubre del 2009

TORNADA...TARDANA

Jin Ah Jo, rings


Hola a tots,


han passat dies, i algunes coses, més aviat de tot ha passat, no pensava q tardes tant a tornar a treure el cap per aquí, la veritat...

quan vaig "tencar la paradeta" creia q seria per uns dies, unes vacancetes...han estat més que això xo bé ara tornem a ser aquí i suposo que serà per tornar a ser-hi sovint, no tinc intenció de passar massa dies sense escriure cosetes!


De fet avui quan he anat a recollir als meus nebodets a cole, una profe que m'havia fet classe a mi ( d'això en fa un munt d'anys!!) m'ha dit que no deixés d'escriure, que quan ella em feia classe ho feia bé. M'ha agradat, m'ha fet sentir bé que em digués això...i tenir al meu nebodet agafat de la mà. Una situació molt nova i diferent per mi, més que res perquè era un dels primer dies de classe per ells, i s'han fet un fart de plorar que ha estat massa, pobres!!! No recordo si jo vaig portar-ho igual això d'anar a cole...crec que m'agradava!


De fet per als grans suposo q és semblant, a mi em passa alguna cosa semblant quan em toca anar a classe de joieria, que solo fer alguna campana en les assignatures que no m'agraden massa, en aquesta època de l'any, al começament del curs fa una mica de pujada, sort que ho compensen les assignatures que t'agraden.


Raymond de Zward, ring silver and gold



De moment anirem passant i ho deixarem per d'aquí uns dies a veure què tenim de nou per explicar i que valgui la pena!





Ens trobem a la propera, fins aviat!


una abraçada a tots i totes :)))


5 comentaris:

GEMMA ha dit...

Hola Annna, benvinguda de nou a l'espai virtual! M'agrada el canvi de color que has posat al blog, el negre aporta una atraient elegància a les teves joies. Ens llegim! Petons

laura ha dit...

hola anna!! benvinguda de nou al mon blocaire! jejejeje!! a veure si anem a fer un cafe`tó un dia d'aq!! una abraçada i un petó!!
lau

Mireia ha dit...

Benvinguda! A mi també m'agrada aquest color negre "fúnebre" per al fons

Anònim ha dit...

Ben retornada, Anneta, t'hem trobat a faltar!
Però tranquila... es torna quan se'n té ganes, ni abans ni després.
Un petó i a veure quan anem a fer de sirenetes amb flotador, jeje!

annna ha dit...

Hola Gemma,
gràcies per la benvinguda, ja era hora!!! m'he retrassat un pèl xo ja stic de tornada! Gràcies pel comment del blog, jo el color negre el faig servir per a tot i vaig pensar en el blog,també!

Lau,
hola, q tal tots els teus canvis? imagino que molt bé, stas molt wapa a les fotos això vol dir que proven bé...sempre solen anar bé!
un petó :))

Mire,
Holaaaa! q tal, suposo q liada com sempre!
Moltes gràcies per la teva benvinguda i si, m'alegro que tb t'agradi el to funebre del blog!
Un pt. :)

Anna,
aiiiinxxxxxx, el tema de les sirenetes flotadores, ja ho pots ven dir "flotadores", xq és ben bé el cas...gràcies x la teva acollida.
un pt gran

Fins aviat wapes!! gràcies x aquesta rebuda, no l'esperava i m'ha donat energia per continuar i seguir,i seguir... i continuar, que jo això ho havia descartat fa un temps.
Ara ja és passat!