Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 23 de novembre del 2009

EL "WORLD-BLOG"


Oleg Duryagin

Hola a tothom,

Avui no tinc res de ningú per penjar, així que us explicaré alguna coseta meva... he pensat que podia explicar el meu descobriment del món dels
blogs. Va ser tota una novetat! i molt interessant la veritat. Jo em preguntava com la gent podia explicar coses tant personals en un lloc, en un espai tant impersonal, tant virtual, tant...tant internet.
No ho veia massa clar, m'imaginava que eren persones diferents, com els "hackers", com els informàtics, amb tots els meus respectes eh!!!! i la meva admiració perquè són experts en un món on jo navego, mai més tant ben dit!!


Després va venir l'època en què vaig començar a visitar un munt de blogs, alguns els vaig començar a visitar assíduament i a recollir informació p
er la feina, per les meves cosetes, per mi, per escoltar música, per lectures, per anar al cinema, per visitar alguns restaurants, perfer viatges i un munt de coses més que ara semblarien tonterietes però per mi eren molt interessants i ara també ho continuen sent perquè m'agraden i per això els continuo visitant habitualment, de fet els tinc com a preferits en el meu blog... així també ho pot visitar algú que vingui a fer una ullada a "la mirada diferent".

Annna, collar abaloris varis.

I d'aquesta afició va sorgir "la mirada diferent", el meu blog, al final em vaig llançar a fer el meu blog, tot i que em va costar decidir-me eh! Vaig començar ja fa un temps i excepte una parada "tècnica" durant un parell de mesos ha anat funcionant sempre, i això em fa sentir bé, xq jo tenia certa tendència a començar les coses i deixar-les de seguida a mig fer...! de moment encara funciona i crec que en té per temps!!

Ara, ja quasi m'igualo als hackers, als informàtics i a la gent que està hores davant l'ordinador...bé tantes hores no però si que l'estona que
sóc amb el meu blog i els blogs amics ho passo molt i molt bé!!!

Annna. Girona, maig "temps de les flors".
.
Bé, desde "la mirada diferent" us desitjo una molt bona setmana i si passeu per aquí deixeu una salutació!!

annna ;-)))

7 comentaris:

Clidice ha dit...

hola annna! si ja t'ha picat el cuc ja ets una blogaire com cal ;) vigila, és addictiu, per culpa del blog, ara mateix, no veig gens la televisió, cosa molt dramàtica ;) Una abraçada!

Anònim ha dit...

Doncs això....una salutació ja que passo per aqui! (jejejejeje!!!)
Que tal Anneta, veig que vens inspiradeta, no??
Be, això deu ser que has passat un bon finde. Me n'alegro de debò, guapissima!
En fi, bloguera, ens veiem per aqui i per fora d'aqui, ok?
Un petó i bona setmana!
P.d. Encara que ja sé que és de fa un temps, estàs molt guapa a la foto de Girona.

annna ha dit...

Clidice,
jo la televisió ja l'he substituida per les hores del blog, i la veig molt poqueta stona!! miraré de no deixar de veure-la del tot...tot i q no fan massa res de bò ;-))

una abraçada!

Annna!
tens raó, la foto és de fa un temps però com que la visita em va agradar molt em porta bons records!!!

petons!!!

GEMMA ha dit...

Doncs aquí estic... i salutacions Annna!

Els blogs són espais per descobrir un munt de coses i descobrir-se també, un escenari per compartir i deixar-se anar!! I això ho trobo fantàstic.

Petons i que vagi per llarg.

Per cert tens alguna relació amb el blog Yndya? Ho dic per un comentari que aquest esmentat blog va fer a viatgeplural? I com que després vaig veure que firmava com a Annna, doncs potser penso ara que tal vegada erats tu, tururú.

Tonina ha dit...

Estas guapíssima. Jo vaig un poc de bolit i no tenc gaire temps per seure davant la pantalleta però també m'agrada blogguejar!!!
Salutacions.

annna ha dit...

Hola Gemma,
quan vaig descobrir el món dels blogs, mica a mica em vaig anar alliberant jo també i si, és fàcil deixar-te anar i poder escriure i expressar-te lliurement...i també poder recollir informació d'un munt de llocs diferents, és tot món obert de experiències!!

El blog de yndya és de ma germana, i alguna vegada utilitzo el seu pc, i passa que em surt el seu nom...despistes meus!!!!

Una abraçada!!!
Gràcies per la visiteta!
annna ;-))

Tonina!!!
quan de temps, ja es nota que vas liada ja!!
crec q tots traiem temps de tot arreu per poder bloguejar una miqueta, si més no una estoneta cada dia!!!! sino es troba a faltar!!

Una abraçada ben gran!!

annna;-)))

Anònim ha dit...

Jo sempre estic investigant en línia per obtenir consells que em pugui beneficiar. Gràcies!