Moments del meu petit Món! annna

dijous, 5 de novembre del 2009

TU NO SAPS COM EM FAS SENTIR ;)

Mandelbrotia, wall photos facebook

Hola,
Ja torno a ser aki!
És que casualment m'he ensopegat amb un clip que m'ha sorprès, trobo que és una canya.
Aquest clip que us parlo és el de la cançó Un Tros de Fang de MISHIMA, està inclosa en el seu nou disc SET TOTA LA VIDA.
El videoclip ha estat dirigit per LUIS CERVERÓ i produït per COMMON Films i NANOUK Films.
Ha estat rodat a Benifallet i a l'HANGAR, a Barcelona.
Estèticament és una passada, m'ha agradat com ha estat realitzat, el format, el color, la historia, hi ha un petó dificíment superable, llàstima que un protagonista sigui inanimat!!
La veritat penso que s'ho han currat molt bé!
Aquí us el deixo a veure que us sembla!





Fins la propera, q ja veieu q no se sap mai si serà aviat o tard!

annna ;-))

7 comentaris:

GEMMA ha dit...

L'havia vist, pel que fa a la imatge a mi m'agrada fins el petó. Petons i bells sentirs!

GEMMA ha dit...

Per cert Anna, la foto que has posat la trobo molt maca, gràcies per fer-me-la descobrir.

annna ha dit...

Hola Gemma, si voltes pel feis pots trobar a una pagina amb molta informació d'en mandelbrotia,és una passada i passaràs molts moments amb bells sentirs,i belles emocions!!!
ptns ;-)
anna

annna ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
joan ha dit...

El clip m’agrada molt, el tall del peto es supersensual, i el del talo i el ou “quina putada¡¡¡¡¡¡¡¡”
Bon dia
:-)))Joan

laura ha dit...

mes val aviat q tard... però mes val tard que mai! jejeje!!
petons!!

annna ha dit...

Joan tens raó, tot el clip és molt suggerent, atractiu, luxuriós fins ti tot penso!!
que se't presenti molt bona week!

Laura, ja sé que vaig tard, potser massa!! disculpa'm se'm retrassa tot, ha passat massa temps per tot plegat!
petó gran!