Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 5 de novembre del 2012

HARD

Un dia corrent, el dia d'avui.
En surt un de tant en tant, costen de passar.
Un dia pesat. Un dia d'aquells que no són simpàtics.

Avui matí, amb el cafè amb llet a les mans, ha sonat el mòbil... he començat a entreveure que sería un dia difícil.
La trucada no feia preveure res del contrari.
Els pesats de Telefonica intentant fer-me canviar de companyia. Insistents.


A mig matí m'arriba un sms, si! allò que ara ja quasibé ha deixat d'existir, era la meva companyia d'assegurances, em comunicava que m'havien sancionat amb una multa de ràdar per un import de 300 euros, 150 si pagava ja i dos puntets de no res del carnet de conduïr.

Mentre estava dinant, toca el timbre, i era el senyor carter amb una notificació del jutjat sense cap mena d'informació que em pogués clarificar de quin assumpte es tractava... i jo ho desconec a hores d'ara.
Aquest tema queda pendent per demà, a veure si al Jutjat m'ho aclareixen, que ja em fa por i tot anar a aquell edifici tant lluent i bonic, però el funcionament és el de sempre...
Esperem que sigui una citació a un judici, retrassat, de la meva antiga feina...


La tarda ha estat més tranquil.la, sobretot perquè l'he passat tancada a classe i el tema no dona per més.

Ah, potser si que ha donat per més... estava vadant i resulta que estaven triant delegats de classe. El tema a mi no m'interessava gens ni mica i com a mi, em sembla que molts dels meus companys.
La profe ha arribat a la conclusió que el millor sistema de triar-lo era agafar la persona que coïncidia amb el dia d'avui, cinc, a la llista d'alumnes. I a què no sabeu qui era aquesta?? Doncs jo!! He baixat de la lluna de cop!
Més tard m'he assabentat que la profe ja havia fet alguna gestió... sospitós tot plegat!!
Aquí me les veig, delegada de classe. Em fa riure i tot, jo que era el terror dels delegats de classe quan era jove...

Cal veure-ho per la part positiva i és que serà una altra experiència nova a viure i és d'això del que es tracta sempre.



Ara ja sóc a casa. M'he preparat una infusió de roiboos boníssima. Tinc posada música que m'agrada, lo següent serà un bany relaxant.

D'aquesta manera intento canviar el tarannà del dia que he tingut cap a un final més plaent i agradable perquè quan penso amb els cent-cinquanta euros que m'acaben de cascar em ve una mala llet...!!!!!

Fins la propera mirada, sigueu feliços

annna:*