Moments del meu petit Món! annna

dimecres, 6 de maig del 2009

CAL RECONÈIXER ELS PASSETS ENRRERA....


Erik Zammet, brotxe de resina tractada

Hi!
mes amies,
hello my fiends,
hola coleguis!!!!
Q tal!
Com entendreu d'ahir a avui no ha passat res tant interessant... com perquè arribi a ser rellevant per passar a omplir un post...

Però la veritat és que ahir, quan vaig haver acabat...tot i dir-vos que estava contenta perquè ara ja no era tant dura amb la gent del meu entorn...se'm va quedar una sensació un pèl reconeguda en el temps, en uns temps passats i no em va agradar gens.
No la vull tornar a notar. No vull tornar a viure aquets tipus de sensacions i molt menys quan es dona el cas q les
veus venir.


Gerlinde Hut, anell plata, la trobo una passada, evidentment exagerada, xo exuberant x una ocasió topten!
.
Només és això, és que des q tu decideixes al coco una cosa, la q sigui, com per exemple jo ara vull marxar de viatge, fins que realment ho fas...passa temps...i voltes i revolts, i ara si i ara no, i sort q jo amb el meu estimadet caràcter tinc tendència a tallar en sec, mossegar-me la llengua després, xo poques mariconades....
xo des q prenc la decisió fins que la porto a terme passa temps, i alguna vegada et busques escuses, altra simplement passes de tot i altres esperes q et passi algo...vas bé, aixi x anar a la Lluna, deia la meva àvia, santa raó q tenia i lo sàbia q era!!!!

Per això tinc ganes de tornar a viatgar, per veure, per viure, per apendre, per creixer, per reneixer, per fer-me gran, per entendre q hi ha coses molt interessants al món q valen la pena i t'aporten sabiduria q en fa falta molta
per viure buscant el què busquem alguns : la tranquilitat emocinal, de l'animeta, l'equilibri, allò tan valorat i tan perseguit i un cop un deus trobar, tan valuós que deus treballar a diari per no perdre-ho!!!


Kristin Beeler, anell perla gris i marfil . Aquest me'l posaria ja mateix, marca una personalitat definida.
.

OOOOOOOHHhhhhh !!!! Ja estic filosofant altra vegada, avui. De fet només volia deixar clar aquests detallets, xq com q sóc una mica, baladrera i esbojarrada i exagerada en el parlar, i evidentment també alhora d'escriure, potser transmeto més sentiment del que en realitat hi ha, o també pot ser q jo no en sigui conscient. Aquesta és una altra: q estigui amagadet en l'inconscient, xo allà hi ha tant d'ambient que entre els uns i els altres ja es poden montar una festa!!!

El dinar d'avui, way, una terraseta. Feia sol, al puntet. Vinet bo, la conversa i companyia molt agradable, tres noies diferents pero amb coincidències, especial això, molt!!!!! i com tothom va de cul....
Dsprés cadascu a sus "quehaceres", q ultimament" no sé q passa q n'hi ha molts, com ho feia jo quan currava????
.
Veieu: com la majoria dels plans q faig jo a principi de setmana, difíclment, algun s'aguanta més de dos dies....increible...i jo tossuda amb l'agenda, eh, xo no hi ha manera!!! genètic? NOOOOOO, ma mare era una SUPERWOMAN, i en aixo no ens assemblem pas gaire!
Però x això hi ha tots aqts aparells terrorífics-tecnològics-cibernètics....."digo yo"!!!!!
.
Tic cansada, la meva esquena també tot i que amb l'acupuntura i hem notat molt, anem més bé, això vol dir q estic de més bon humor...
.
Pleguem, fins...no se quan, quan m'apreti alguna parida com avui!
.
Nanit,
abraçada a tots/tes, gegant!
.
US AGRADEN LES PECES QUE PENJO ALS POST, DE TANT EN TANT???
SÓN MOLT CANYERES, JA HO SÉ, XO ÉS QUE SINO ENS HEM DE POSAR DE CLÀSSICA-CLÀSSICA, OSEA...VALE.... I HAURIEM DE SER MÉS LLENÇATS, TOTS!!!!

ANNNA:)


.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona nit reina.
El maó del cap ja l'he deixat al terrat, jeje, però el pròxim cop recorda'm que barrejar vinet i solet no es una bona idea!!
Ja saps que jo amb les joies soc una mica perapunyetes i, encara que reconec que hi han coses precioses, no m'imagino portant-les. Però és interessant veure que es fan coses tant... diferents? extranyes? surrealistes? especials? en fi, que ja m'entens.
A mi m'agradava molt un collaret dels teus, que tenies penjat i que ja has eliminat.
Vinga, un petonet de bona nit.

joan ha dit...

• Very good day Anna mira em posare una mica filosofic, si fas el que sempre has fet mai arribaràs més enllà d'on sempre has arribat, pero tingues en compte mademoiselle que el més important no és el final del camí, sinó el camí. I si viatjas massa depressa perds l'essència del viatge, es a dir que nomes som part de la carga del mitja de transport
Joan :-))

PD

Tonina ha dit...

hola anna,sóc na Tonina, les dues visitam a l'Anna. Avui he entrat a ca teva i hi tens un bon grapat de joies que m'han agradat.Encantada de visitar-te i ja et seguiré. per cert, a mi també m'agrada Nirvana i el Bruce, genials.
Salutacions.

annna ha dit...

Hola anna, si el tema del maó, crec que sense sol, està millor...
jo prefereixo sense sol, maó si, xo sense solete!!! molt way queda, xo després el q tu dius... i si ja hi afegeixes una migdiada...madre mia!!!!!!!!!
No pateixis, aki al bloc hi penjo coses que son tope exagerades, tb t'he de dir que m'agradaria poder fer-les i portar-les, xo pe això hauria de cambiar moltes coses a la meva vida, crec!!!!!! xq, si són totes especials i surrealistes....

apa, que et debies lliurar de bufar!!!!
pt
annna:)

annna ha dit...

Hola Tonina, em fa molt ilu que hagis passat per ca meua, m'encanta, ja aniras veient q no soc tant organitzadeta com l'anna, jo sóc una mica més bastant anàrquica, xo mira, som com som, i per això tenim més feina arreglar, bé, no arreglar sinó a pulir!!!!

I ara només a esperar el proper concert del Bruce, q el molt capullet no passa per BCN a la gira q comença...xo jo crec q en el fons, el cuquet li picarà i ens farà un concertillo!!!! ESPEROOOOO!!!!!!!

ptnt
annna:)

annna ha dit...

Joan:)
Ara, ja he après a no viatjar, ni voler-ho fer depressa, cal fer-ho poc a poc i amb poc llastre, havent-lo paït fent el camí, sino no vas enlloc bé, i fas el camí amb massa tortes....


fins aviat!
annna:)