Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 3 de maig del 2009

COSES, VARIADES I DE TOT!

Mark Rotcko, sense títol

Hi coleguis!

Com ho portem? Avui els cules no ens queixarem... bé jo no!!!!

M'he assabentat aquest matí, alhora de llegir el diari q ahir el barça jugava amb el madrid, al bernabeu....arrrrr!

Amb aquesta feta queda clar q visc al meu món, i dins del meu propi món en un altre q és força lluny del de la resta pel qual es regeix la majoria de persones, xq és ven clar que no li va arribar la ona...flipant! Els coleguis d'esmorçar es pensaven q vacil.lava i NO, NO VACIL.LAVA, no me n'havia enterat, óndia això se'n diu estar a la LLUNA DE VALENCIA!!!! i és veritat, eh! N I I D E A! no sé si preocupar-me o passar de tot, mmmm.....

Bé el cas és q van guanyar, ara toca la Champions...quasi res, amb el Chelsea, d'aquest si q n'estic al cas, xq em mola!
i la Copa, aquesta ja me la bufa una mica més....


Agnes Dourfour, "ma vie en rose"
.
Amb aquest dia fantàstic, tot i la meva estimada i mala pècora hèrnia discal, a la tarda, enlloc de migdiada llaaaaarga he fet un caminet, estrany em mi, la veritat!!!! xo ja us dic q ulitmament és tot, no, millor dir: era tot força estrany. Ja tornem a la normalitat, ha estat a la força, xo la qüestió és tornar-hi i sense patir-hi massa.

Que m'he colaaaaat!! Doncs al matí m'he estat llegint els diaris al solete, a spais, empalmant l'esmorçar amb el vermutillo, ara xerrant amb un, l'altra, el diari, un altra, l' ipod.... aterratges terrorífics, je je je, bé, quan ho faci jo llavors podré riure de moment, mutis i a la gàbia!!!!

Ah! hi ha hagut la famosa fira de maig, no hi he tret ni el nas, massa gent. I això no sé si em passa a mi, o sóc maniàtica, com el loket aquell q va conant rajoles......doncs q la gent sempre caminen en direcció oposada a la teva, x molt q intentis anar alhora, m'atabala!!!! ma germana va dir q estava bé, ja és molt xq amb el curro q porta val la pena!

No he pogut fer tot el què volia xq culpa de la maleïda esquena i ho ha pagat la meva estimadeta amiga Cati q val un imperi, i no se si li podré tornar el sacrifici q ha fet de pujar a Berga, baixaré jo a Sallent, amb lo que em costa que puji a Berga, osti!!!!!! no ho sabeu pas, eh!!! xo mireu si he d'estar ko, x no sortir a fer un soparet i una sessió de dance a tope, q ja toca!!!!!!

Ah, més coses, he retrobat tres colegues d'escola de cal mosso, totes tres de cop! totes tres igualetes i amb fills, una passada, estan iguals ESPECTACULARS semblen top models enlloc de la feina q tenen...je je je!

Ah, més, més he començat a llegir una altra vegada. Que bé, feia molt temps q no conseguia concentrar-me en llegir un llibre, ara que, amb els horaris de "buho" q faig és fàcil tornar agafar-te a llegir, de nit, amb tranquilitat, amb silenci, amb la pau especial q hi en aquelles hores....i m'ha agradat molt, feia temps i m'ha agradat molt!

També he escrit, amb això si q he al.lucinat jo soleta...no ho havia fet mai, una estimadeta amiga em diu q tinc un criteri "esbojarrat" crec q el tinc en tots els aspectes de la meva vida...xo ja s'aniràn aposentant, ja. Tot arriba amb feina, esforç i temps suficient.

I estic contenta d'això que us dirè, q no voldria q s'agafés per la banda tendenciosa o pretenciosa...he après a no ser tan agressiva, obssessiva, terriblement dura ara sóc més tolerant, no ataco als punts febles de les persones que em fan mal. Fa un temps hagues estat una tirana, dèspota i cruel, tot això fent ús de la paraula i amb format "missils-tierra-aire", home no m'he transformat en un angelet de cop, eh! em surt la vena quan m'apreten molt, xo han d'apretar, molt, molt, molt!!!!!!
Amb això reconec q he fet feina, i amb bon resultat, ara parlo i no agradeixo com feia fa un temps! Feia mal als q més estimava! Ja reconec i estic segura q no vol dir q hagi desaparegut del tot,eh!


Todd Red, ring diamonds DIVINE, DIVINE, AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!

Per avui ho deixrem, ja hi ha prou rollo, no us sembla!!! Sino passareu de tanta lletra, ho entenc, je je je!
Nanit, a tots i gràcies x passar x aki!

good luck for all!

annna:)


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mmmmmmhhhhh!! com m'agrada el positivisme d'aquest post...és una gran novetat vistos els anteriors!
Felicitats reina, ja et tocava!!
Es veu que el solet se't posa d'allò més be!
Un petonarró guapissima!!!

Alba ha dit...

Jo també vull felicitar-te per aquest "THINK POSITIVE" que es veu en aquest post. M'has transmès fins i tot les ganes de venir a esmorzar a Espais un dia d'aquests. Espero trobar-t'hi, eh? PTNS!!!

annna ha dit...

Hola noies, Anna soy lenta pero segura....almenys vull pensar això!!!!!
I si, quan em toca el sol solo estar de més bon "humor"...tb quan has fet la xerradeta amb un i altre i una estona de stand-by....

es que ho vull tot,eh!!!!
annna:)

annna ha dit...

Hola Alba, encatada q passis a veure'ns per aki, feia molt temps, xo no m'estranya, no t'ho atrapes amb tants entrenament, feina, curses, podiums i demés, m'alegro molt, sempre en cau algun, eh!!!
Ah, els esmorzars a espais hi ha dies q són dels que dic jo de "paleta", bocata, beure, tallat, de tot i molt, llavors tb hi ha la versió més light suc de taronja mini-bocata i talladet, q és el q jo faig, o cafe amb llet i a correr.... la questió és voltar una mica i fer la xerradeta....i que et toqui l'aire i a mi les "dentetes" xq cada cop en tinc més ganes...xo tants diners i fer moltes coses....s'ha de prioritzar....a més aqt hivern no hi ha hagut ningú...

Q vagi tot molt bé! I MOLTS PODIUMS!!!
ptnt
annna:)