Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 23 de maig del 2009

LOST THE MOBILE...A DISASTER!!!!!

Aparells últims modells i mòbil fet exptressament amb mòbils per nens petits
.
Hi!
.
Doncs si amiguitus,
.
Tal i com sona...lost the mobile, i es converteix en una desgràcia monumental: una obssessió, en un desastre...penses ara estaràn trucant.... ara m'estaran enviat algún missatge...ara segur que em truca algú per anar a sopar...ara em truca la colla dels nens per anar a sopar els divendres, o els dissabtes, com que segur q hi ha algun concertillo em faran un truc per dir si vull arribar-mi...també em trucarà algu/na per anar a fer un cofi, o una xerradeta, i anar barrinant....pots arribar, buenoooooooooo.....

Gustos, colors, formes, bueno, bonito, barato...
.
Òndia, ara vull trucar a aquell colega, aiiiiiiiiii quin número de mòbil té? és clar, si no l'he sabut mai, va anar de dret a la memòria del mòbil..., ara necessito el número del restaurant x encarregar i anar a sopar i dir-los quans serem...tampoc, tampoc sé el número, a la tarja del mòbil, és clar... com TOTS ELS NÚMEROS DE TOTS ELS COLEGUES, RESTAURANTS, BOTIGUES, I RESTA DE LLOCS QUE NORMALMENT VISITO, apa, fes-te f****, diuen que qui no té memòria ha de tenir cames, jo el divendres a la tarda vaig tenir cames, xo no hi vaig ser a temps, x tant m'haguessin anar millor les cues de pansa!!!!. Jo penso que me n'hauria de fer un fart cada dia per poder estar
en plena forma mental i no oblidar-me de tot, cada dia, i a tot arreu.
Tota la teva vida dins d'aquest aparellet (!!!???)

La gran ventatge que tinc és que sé on ho oblido, ells em coneixen i m'ho guarden, i ara vaig millorant i cada vegada que marxo d'un lloc, faig una ullada, vici de la meva antiga feina en que quan t'aixecaves de la cadira feies un cop d'ull a la sala i a la taula per no oblidar-te cap "eina" que et comprometés. També us he de dir que en alguna ocasió, i no em va passar a mi en una sortida precipitada una companya va oblidar una "eina compromesa" en una pizzeria, i va ser un fet força engorros, la veritat, xo ens en vam sortir bé.

The last ofert.... el top ten...fins la setmana q ve q ja starà desfassat....c'est la vie!

Sempre dic que les noies q són 90-60-90, la vida els hi és un pèl més planera alhora de solventar segons quin tipus d'entrebancs, tot i que a mi no m'hagués agradat gens estar en el seu "pellejo".
A segons quines empreses aquestes característisques físiques tenen un preu molt alt alhora de pagar deutes, brrrrrrrrrrrr.
millor no està tant bona i ser del "monton", tinrant a normaleta i amb fama de mala llet....ja us ho ben dic!!!!Òndia, com m'he desviat del tema........i jo que parlava de la dependència del mòbil!!!!!!!!

No sé perquè li dono importància xq jo no el faig servir massa, des que vaig sortir de la feina anterior, que tenia guàrdies, i dormia amb mi i tot, ara en sóc força independent i potser per això que passen aquestes coses.




el recorregut vital teu....dins una eina sense emocions, bo o no..? igual si!



El vaig portar a arreglar, vaig disterue'm amb una altra cosa, fàcil en mi actualment, i elles tenien ganes de plegar, i jo vaig enllestir, i tant, que el vaig deixar per allà, tres minuts desprès i vaig pensar i ja era tancat, joeeer: tot el finde, què lllllaaaaaaaaaaargggggggg se't farà annna!!!! pos si, la veritat és que si, xq trucar no truco massa, no m'enrrollo amb xerradetes, xo amb sms, buffffffffff, la tira!!!!!! i tinc mono!!!! ja ho habia descobert en un viatge a Republica Dominicana, xo no ho recordava i ara hi he tornat!!
Bé i per variari no perdre el temps en parides!!!! us col.locaré alguna coseta maca, almenys per mi, xq això de mòbil ha stat una parida meva, que no té massa cap ni peus, només confirmar que tinc memòria de peixet, i que he de fer un tractament a base de cues de pansa, intensiu x això, je je je je!!!!!!! és l'edat nois!
.
Autora Serap Arlap, composició daurat és preciós!
.
Jo que en creia d'alliberada i que passava de les tecnologies, i uns nassos, m'en vaig quatre dies i estic cada dia on line xafardejant i no és que al meu blog o al fb hi hagi un transit que espanta, nooooooooooo, xo sóc adicte i miro altres coses, webs, blogs, etc... i em passa el temps volant fiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuu!
Mireu si penjo un blog x explicar aqta parida, ja em direu, q poca feina té aqta nena....és que he fet un kit-kat
de la feina, ja tenia el cap com un tabal, tant de dibuix al natural, no en tinc ni folla i no m'agrada i aqt any pillaré, per molta bona fé que hi posem tots plegats....xo el que no es fa en un curs no es fa en una setmana!!!

Autora Serap Arlap, comopisició: anònima, enigmàtic...

Això ja m'ho deia la meva àvia que era una dama molt sàbia i molt experimentada i sabia molt de tot, i tot el que ella ens explicava acabava complint-se, evidentment com ara...llàstima que ja no la tinc al meu costat per donar-li les gràcies per tot el que em va ensenya i acompanyar mentre hi va ser.
-
Em despedeixo, un petonàs a tots
fins aviadet
.
annna:)
.


6 comentaris:

annna ha dit...

estar preocupada x això, se'n diu: ser gilipolles, nois!!!!!!ja us ho dic ben clar!!!

nanit estimadets!
annna:)

ei! en el meu cas i en el meu tipus de viure, eh!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Vaja, nineta, que estàs feta tota una Doris*, jejeje!!
Un petonàs, i tranqui, que dos dies passen volant!

*Vease: "Buscando a Nemo"...jiji!!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

mira que t'entenc eh! dos dies sense móvil, horible.
Espero que no sigui el iphone...i no, no es ser gilipolles noia... em pasa com a tu, tot ho tinc en la memoria del movil.

annna ha dit...

Hola, anna, ja ho dic que són una mica paveta, xo és que ho tinc tot ficat allà dins, i és més la info que no pas les trucades que em puguin fer, ja pots contar: publicitat i xorrades!!!!!

Q tal Menta, espero que et trobis com una floreta!!!
noooo és un iphone, ja m'agradaría!!!! xo no...el que si que hiha és tot el que faig, he de fer, anar, venir, pujar ,i com no el trobi, aaaaaauu torne-m'hi, a la caça i captura de totes les dades, que això si que em fot pal!! és lo pitjo de tot!

Ja us dic, és escriture x passar l'estona. O per evitar escriure en relació a algunes coses moooolt més bésties que de tant bulto que gan són més grans que jo i de moment encara no toca, je je je

Bon diumenge, queens i un petó!!!!

joan ha dit...

Coi anna i jo que quant no en veuen amb “descuido” el mòbil a el cotxe tot sovint.
Tenia uns mans lliures que es despenjava tot sol i un dia deixo el mòbil al cotxe amb la radio posada i un es va posar a xerrar am l’Antoni Basas quant feia Els Matins.
Bon dia .
Joan :-))

annna ha dit...

Doncs va tenir xerrera bona estona, eh!!!!
Ja l'he recuperat, tampoc hi tinc massa trànsit la veritat, xo em fa més cosa x la info q hi tinc q x per les trukdes o mtges!!!!

annna:)