Moments del meu petit Món! annna

diumenge, 19 de juliol del 2009

CASA NOVA...UN TRASLLAT, UFF!, UN ALTRA CANVI!

Des del balcó de davant...cel blaaaau!

Urbanity a tope...!

La terrassa de darrera...continuaré veient passar els voladors...i més cel blauuuu!

Bona nit,
si m'he n'he anat de pagès a la city, x dir-ne alguna cosa...jejeje.

Total ara estic valorant els pros i els contres,q són variats, molts i de diferents indoles. Lo únic que espero és que m'hagi valgut la pena pendre aquesta decisió...jo soc molt dubtosa amb les decisions, quina frase més mal feta, déu meu!!!! xo és que és la realitat!

Un ambient físic preciós a canvi d'un ambient de poble-ciutat, vamos mogudet! What it's will happen in a future?


Se suposa q he canviat la tranquilitat ( suposada,ja us n'he parlat molts cops) x una comoditat de serveis a l'abast de la mà, x star més acompanyada i en canvi el entorn no és ni de bon troç de maco del lloc q he deixat... tot té un preu...a pagar.
.
Desde la terrassa d'abans, una part del q veia... a dalt un volador, estrany sempre n'hi ha molts!

La qüestió és saber valorar la part positiva, els aventatges, les coses agradables que t'aporta i no insistir en els detalls bucòlics que has deixat enrrera, xq tot plegat no els valorava. No els donava el sentit i la importancia que tenien, probablement degut al meu estat actual de to més aviat poc vital!!! i no massa objectiu.
Ara vull començar una etapa nova, mireu potser és una escusa, xo us puc ven dir q ha estat currada, eh! o sino q li diguin a meu comte corrent i a la meva esquena... això si!! em tocarà penjar quadres, cortines, i fer coses d'aquestes i si us he de ser sincera no en tinc ni idea...i a més no m'agrada, amb lo qual hauré de fer q m'agradi i li trobi la part interessant per deixar la meva casa al meu gust, amb temps i paciència.
Llavors ja hi estareu tots convidats...si he de cuinar per més d'un ho faig prou bé...jejeje, si ho faig per mi sola, no m'hi dedico gens ni mica, MAL FET, MAL FET!!!!
Ja us aniré explicant les aventures i desventures de penjar els quadres rectes i les cortines tal com deu mana!!!
Ah, i les làmpares....un altra tema delicat. Però ja me'n sortiré no patiu, ja veureu!!!
Good night, estimadets friends! aneu passant, a veure q hi tenim de nou!
Nanit!
annna:)
.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona nit reina mora!
M'encanta la primera foto, és preciosa!
Només pensa una cosa quan enyoris la terrassa i l'entorn del barri de la Creu...els perdigons!
i pels quadres, cortines i demès et puc donar n cop de mà si et fa falta, i l'Àlex també és força manetes (no sé si amb el tema dels "apliques" també, però n'és) i molt bona persona, segur que dona un cop de ma si és necessari.
Vinga...quan vulguis anem a fer el peix.
Un petó de bona nit!

GEMMA ha dit...

Bona nova etapa Annna, paciència amnb els urbanites, en el fons són macos però és que junts fan un soroll inevitable! Ja ens aniràs explicant doncs. Petons

joan ha dit...

Dona però si tens el “Galaxy Star”, jejjje a tocar, i a sota una cafeteria que diuen que fan plats molt bons, i divertits que mes vols ..ah i la gasolinera, que també venen pa i diaris.
Tot avantatges, be també depèn dels veïns, que per les fotos dedueixo que en te’ns forces.
Felicitats.
:-))Joan

annna ha dit...

Hola Anna, encara no he tingut gens de temps d'enyorar-me i és q tenia força motius x fer un canvi!!!! i un eren els maleïts perdigons, xo tu creus q t'empaitin a perdigonades, kafkià!!!!

Hola Gemma, res, d soroll, més que allà on era jo i se suposa q era una zona tranquila de moment no ho supera pas, ni de tros i el veins més propers són prou silenciosos...!!!

Joannnn, carai quin domini de la zona, a tope, eh! el bar és el Mikado i tens tota la raó, ben bé a sota...gran temptació per mi q visc sola, nomès q ara tinc ma germana al pis de dalt i espero q entre una i altra de tant en tant dinem mes d'un dia juntes! veig q tens la zona molt ben controlada!!! bé ja saps on sóc, si mai necessites res, ja saps!! un xiulet!

Bona setmana a tots, amiguets!

joan ha dit...

Annaaaaaa, ni domini de la zona ni re,jajjaja, que bo jjejje, coi coi, tu ets la experta però per lògica si et situes al cartell vertical aquet de la benzinera i mires que al únic carrer que hi des on tires la foto, nomes pot ser un lloc en cap mes blog del carrer pots disparar amb aquet angle.
Que tinguis molt bon dia.
:-))Joan

Ei¡¡¡¡¡, lo dels perdigons ,a que ve, no amb diràs que et disparaven????

annna ha dit...

Ondia Joan, que bé q t'orientes!!!! Clavadet, si de fet no hi ha cap més carrer...sóc una mica paveta a vegades!!
I si, lo dels perdigons va en serio, entre moltes altres coses, aquell barri es carateritza fer ser forçá "ancestral" i les colles de nens petits, doncs fan servir tot tipus de diversions i entre elles està empaitar gats, gossos i finestres a perdigonades i vivien just davant meu: era un blanc perfecte!!! jo no vaig rebre a la meva "pell" mai, xo el cotxe, les persianes, etc... Noi, en aqt món hi ha d'haver de tot!!!

Q tinguis un bon dia!

joan ha dit...

Coi coi ara si que veig que si estesi’m el lloc dels USA, estaríem igual; En lloc del “Barri de la Creu” li podien posar “Sacramento” jjejje.
Apa Bona nit

Tonina ha dit...

Ui Annna, això de canviar-se de casa és una feinada, encara recordo quan vaig fer el canvi de ciutat a poble, el contrari que tu, em semblava mentida tenir tantes coses acumulades dins una casa. Ara, però, n'estic encantada amb el canvi.
Si tu estas segura, segur que valdrà la pena. Sort en el nou camí i amb la novva casa. T'envii un Sant Pancraci (imaginari), la meva mare diu que donen sort en els nous habitatges.

annna ha dit...

Nanit Joan, si noi, les fetes dels EEUU no semblen tant llunys com nosaltres ens pensem!!!!

Fins demà i que vagi molt bé el dia!

annna ha dit...

Tonina, nanit, q tal!!! per ses illes, quina envejeta!!!!!!!
En relació als canvis, n'he fet tants al llarg de la meva vida que la condicionen realment i aqt últim especialment.
Mai he viscut en un nucli gran,veurem com va,xo ara crec q ho necessitava, estava massa aïllada...ara no, ho tinc tot a la voreta i a les meves germanes també que això hi fa molt!!!!
Amb tot i això, amb aqtes coses dels Sant Pancraci hi crec més del que et puguis pensar, me n'han passat tantes ja!!!!! q al final recorres a moltes coses i una son els sants, jejeje,ei! i sense conyes,eh.
Nanit i un dia molt agradable per demà,
pt

annna ha dit...

Joaaaaaaaaaaaannnnn, q veus com és veritat q estas molt ben orientat i situat: m'acabo d'assabentar què és el coi de "Galaxy Star"... si és que sempre estic a la "parra"...mil vegades passo per davant i no sabia ni què era i avui mateix ho he sabut, em tenies ben intrigada...jejejeje!!!! déu méu!! I stay on a sky with a clouds!!!!!!

Spro q hagis tingut molt bon dia!!!!
El meu a bcn, ecssss!

joan ha dit...

Joan likes to be in the clouds.
;-)))

annna ha dit...

Joan, q bé, me too, soo much lives in the clouds, i think that soo much, jeeejejejee!