Moments del meu petit Món! annna

dissabte, 4 de juliol del 2009

RECOLOCACIÓ DE L'ATLAS, I A CONTINUACIÓ: PACIÈNCIA I VIDA


Alexandra Labbaye: "operacion bikini, nenes!!!!!",suposo q ella o a fet amb bona intenció, je je je!
.
Hola a tothom,
.
avui us "plantificaré" una informació que em va arribar a través del blog de l'anna i algun altra canal, i crec que mereix que altres persones que estiguin interessades en el tema puguin, almenys tenir-hi accés o mirar-s'ho o bé passejar-s'hi i si es decideixen, que els vagi tant bé com a mi, tot i que es necessita un temps prudencial, paciència, ganes de voler-te trobar bé i tot aqt pack juntent ia a més amb molt bona disposició!!!
Però com q no està mai de més saber alguna cosa que ahir no sabies, jo m'alegro el dia que em vaig començar a informar sobre això, són dues sessions, una: una un pèl neguitosa, ja sé sap!!!! i l'altra una massatge, aquesta si que no ho és gens!!! són super agradables i complidors, q a les alçades que ens movem ja és un fet molt important trobar-te algú que et sigui més o menys simpàtic i empàtic!!!

http://www.atlasprofilax.ch/

Tota aquesta informació, si seguiu el blog de l'anna ja l'haureu vist crec, xo com que me la va recomanar i m'ha anat bé, força bé, no és que la vulgui repetir, sino al contrari, alabar-li les troballes, a vegades sorprenents que fa i agraïr-les-hi! xq es dona el cas que llavors ens fan anar bé a tots i això és un gran do, actualment, en aqt món tant individualista...

Jo en vaig sortir contenta, li vaig explicar de seguida a l'anna, i li vaig agraïr el fet d'haver-m'ho aconsellat, tot i q ja us dic que per altres bandes n'havia sentit parlar, xo nosaltres ens han de dir les coses les persones que hi tenim una mica de confiança, sense desmerèixer per rés del món als altres, xo quan t'ho diu un que hi ha passat (i quan hi passes es nota, eh! et duren les agullets més d'algun dia, je je je) i ja hi tens un xic de relació, q això vol dir que també t'ha fotut alguna esbroncadeta, doncs vol dir que i tens més confiança!!!!Jo em refereixo a "quien bien te quiere te hara llorar....allò sabeu...jejeje! que a vegades va molt i molt bé! És aki on es diferencía una bona amistad d'un conegut, ho dic per experiència!!!...

Ara canviat de tema, espero que els que anessiu a veure el concert-megaespecatacle de iutu en quedessiu satisfets, segons el periodico, els veíns no n'estan gens, je je je no estàn de tant rebombori ni sorolls, ni musiques ni llums ni històrires i ara els han demandat. Això posava El Periòdico d'abans d'ahir, més o menys...i és que no estem mai contents. Com som el personal: si fan, xq fan, si no fan res, canya xq no hi ha res a fer i així, l'esperit de la contradicció eternament...deu ser una norma innata en els humans... l'inconformisme permament, això si!! sns donar opcions,eh! Criticar, xo desde el sofà de casa que s'hi està molt bé, es veu!!


Apa, que passeu un bon finde, aki La Creu ja està núbol amb pinta de tormenta-trons-soroll i res més...esperem que tant sols sigui això i puguem fer tots la nostra, que durant la week ja toca treballar!!!!

Musiqueta: no pot faltar mai!! crec haver-la sentit en algún lloc....xo no recordo!




Us deixo amb la Kahimi Karie i el tema " good morning world", q ja va bé (obviem que he penjat el post a la tarda...ejem...), sempre ens va bé que ens desitgin un bon dia, una bona tarda, un bon....tot!!!!

Adeusiau amiguets/tes

Ens veiem per aki, espero!!!

una abraçada

:)

.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Bona tarda bonica!
Com me n'alegro de que t'hagi anat be el tema de la recol·locació de l'Atlas, ja et tocava, de debò!
I em fa contenta haver-te pogut ajudar en res, però si hem de ser sinceres,les gràcies les hi hem de donar a la Tonina, que va ser ella la que me'n va parlar primer i d'una va anar passant a l'altre... lo del "boca-orella" però de "blog-a-blog" jejeje!
La cançoneta d'avui no m'agrada massa, però ja se sap, hi ha d'haver gustos per tot i per tothom, que tots tenim dret a guanyar-nos la vida!
Un petonàs,i si no ens veiem abans, que et vagi molt be la setmana!
Jo marxo de mini-holidays demà a la tarda cap a Tossa i torno divendres o dissabte, ok?
Tonets.

joan ha dit...

Anna, bon dia, escolta això del Atlas, que fins que no vaig llegir el post de L’Anna amb pensava que nomes era el nom d’una cadena de muntanyes, ¿va be encara que no estiguis fumut de l’esquena?, t’ho dic perquè com que un ja comença a tenir una edat, tot lo que vagi be pel bodi i no sigui quirúrgic per a mi es Ok.

Bon dia.
Joan:-))

annna ha dit...

Hola Joan, en referència a la teva pregunta jo hi poso paciència...espero posar-n'hi! Immediat no és, xo no sé si has fet acupuntura mai, és semblant...bé, no té res a veure amb agulles, xo els beneficis no són nomès per un punt en concret del cos, sino que "curen" i organitzen tots els organs del cos que degut al dia dia, i a l'estres, a les males postures, i varis es van veient afectats.
Jo encara no et puc dir res molt
evident, xo em trobo millor, la veritat!!!
Ara la tenia feta pols i "recargolada" tal com va dir la terapeuta....
Si no surt per un lloc sur per l'altra la pressió i aqtes coses!!!

Igual que acupuntura no és d'efecte immediat, xo si que és d'un efecte molt gratificant!(passats 3-4 dies)

anna:)

joan ha dit...

Anna gracies com que veig que es poca estona ho provaré; Et deixo una adreça que a lo millor t’interessa.

http://sayasukalah.blogspot.com/


Molt bon dia.
Joan:-)))

GEMMA ha dit...

Hola wapa, gràcies per la informació de la recol.locació de l'atlas que com dius ve del blog de l'Anna, aprenem un dels altres, magnífica cadena de coneixements!! Bona setmana, i si és a ritme de bona música molt millor! Petonàs

annna ha dit...

Si, tot això dels blogs és una aventatge, i al principi jo m'ho mirava més haviat de lluny!!

Ah, Gemma, l'Anna em va dir que la informació li havia passat la Tonina...imagina si volta tot plegat!

Mireia ha dit...

Sí que volta la informació pels bogs, sí. Gràcies

annna ha dit...

Ja veus Mireia!!!!
a mi aqta em va arriba x "fora" xo va ser al fb que vaig acabar de completar tota la info....i detalls, i remeis!!!!

fins aviat:))