Moments del meu petit Món! annna

dilluns, 27 de juliol del 2009

FINDE CONTINUANT AMB CANVIS! IT'S MY LIFEEE!

Molt bonanait noctàmbuls,
ja veieu, no em puc star quieta en relació als canvis..quan en faig un darrera sempre en ve algún altra...
Ha estat un finde molt agradable, divendres un soparet amb nenes, molt divertit. Converses interessants, a dormir d'hora, estrany en mi, xo bé....va anar axií!!!!



La Julieta Venegas, ja sé, ja sé em repeteixo...xo forma part de mi....!!!! va marcar un a època de la meva vida q ara trobo a faltar: s'ha de ser valent! VALENT!!!!!!

El dissabte, una caminadeta a la segona ( una part en cotxe, eh!) per recordar vells temps d'hora eh!!!!!! per acumular agulletes per a l'endemà, noooooooooo, eh!!!!! Tot seguit salutació a spais, comonorrrrrr"!!!! xo massa calor, personal no conegut, buaaaahhh, cap a casa q m'esperaven paquets per desfer...mika a mika acabaré!

Al vespre un sopar, feia molt, i molt de temps q no en feia dos de seguits, pensareu aqta porta vida de monja, doncs no aneu errats, xo mira, a temporades va com va!!!!!! va haver uns anys q a casa no hi parava ni per dutxar-me quasibé i ara és on em trobo millor...c'est la vie!



Jem, cantautores...dec tenir debilitat...tb em mola molt!!!!

Ah, ha fet algun collar...també feia temps q no en feia...
he hagut de buscar-ho tot pel munt de caixes q tinc a casa...fins ara q ho tenia ben arregaldet no, ara q ho tinc difícil aaaaaaaara! ara si! sóc així jo!

Ah, m'alegro molt d'una cosa, divendres a la tarda, amb l'Anna vam anar a la piscina a fer el peixet una estona, ella segur q recorda els temps, els metres i tot plegat, jo no ben bé...no sóc tant tècnica i no tinc tanta pràctica amb el tema "trainer", suposo q ja m'hi aniré fent, "por la cuenta que me trae" i només recordo una part del què vaig fer (la veritat és que me n'oblido i em faig uns lios impressionats, 150m. 30", 200 30", fins a 1500, llavors al descans uns 500 a baig rendiment...buff) , vaig trobar a faltar escalfar una mica amb la cinta uns mintuts, xo bé amb la calor q fot, tampoc ve d'ofegar-te voluntàriament!!!!! en vaig sortir super-bé i amb una sensació super agradable. Ara això s'ha de convertir en un hàbit diàri...! o amb algun altra esport...tb esperaré q arribi una mica de temperatura més adequada jo no sóc cap sportman...al contrari!!!



Jack Johnson, "Hope", sempre! per això la poso, és la meva... i xq éll és el meu ídol...!!!!

Avui el tema music no m'he l'he currat massa, és un pèl tard ... i n'hi h que treballlen.....xo x mi tots tenen un valor important a la meva vida, en algún moment l'han marcada d'alguna manera....
Avui ha stat el meu sant, m'han felicitat un munt de gent, amics, coneguts, llunnyans, esperats, no esperats, els q voldries, els q voldries i no ho han fet...xo en resum ha estat un dia agradable i molt tranquil, ha estat diumenge i potser ho porta això mateix.

Bé, us deixo, és tard i demà per algú toca working, ja anirem parlant!!!!!
Nanit patidors...ja us en faré algun de curt, algún dia.... I promise!

annna:))

5 comentaris:

joan ha dit...

Annaaaaa¡¡¡¡, per molts anys, sorry, però això dels sants des que amb van expulsa de monjo de la Trapa (com la xocolata), no ho porto massa be. Nomes me nen recordo del 24 de juny, serè egoista¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Molt bon dia
:-))Joan

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Annica, que be que fessis un collaret, això és bon senyal!
Reina, està vist que lo teu amb la mesura aquàtica no funciona (i si, ja sé que em vas avisar, jeje!)
A veure, no va anar com dius ben be... va anar mes o menys així:
50mt-100mt-150mt-200mt amb 30'de descans entre uns i altres... res de 1500 guapíssima, ja ens hagués agradat!! els 1500 els vam fer xerrant, això si que ho vam fer, jejeje!!
Vinga,bonica, que aquesta setmana hi tornem i segur que si que els fem, sense problemes!
I escolta, el new look de la teva pag m'encanta,ja sé que m'has dit que l'has de polir, però de moment està genial!!
UN petonàs preciosa!!

annna ha dit...

Ei, Joan, no passa ressss, diuen q duren buit dies!!!! i com q bens del convent de la Trapa, allà tot això, tant aïllats, és clar no arriba!!!! jejejeeej...ara el 24 de juny tampooooooooocc eh!!!!!!!!!!

annna ha dit...

Anna, ja ho saps que només em faig q lios amb els metres i el segons, jo ho pillo, xo tardo més q tu...com a excusa posaré que no ho solia fer, i així m'anava: q em despistava i no sabia mai quan feia...xo al final ja ho pillaré, eh!!!
sino, fotuda la gràcia!!!!
ptnts!